201423 星期一(年初四)

好耐都冇寫過同自己心情有關嘅嘢喇!!
尤其係上年年中走咗去上一輪同電腦有關嘅課程, 就一直到而家過年先算係真係有時間停落嚟諗吓第二啲嘢, 睇番自己鍾意睇嘅TVB電視劇.

咁呀廣東話教學梗係一直都有未停過嘅! 只不過幾乎所有精神都係起個課程度啦! 冇計!! 落咗咁多本, 點都唔想係咁易學下就算數㗎嘛, 你話係咪啦?!

我冇要荒廢呢度㗎! 只不過忙緊我另一個鍾意嘅課程啫!!
唔好以為我呢度冇po新嘢就以為我唔喺度喎! 我都有日日入嚟睇㗎!!
所以如果你哋有咩想同我講, 幾時都得㗎!!!

喺呢度祝大家馬年快樂!!


冇計: 沒辦法, 沒輒
係咁易: 隨隨便便

 

 

香港
高雄

arrow
arrow
    文章標籤
    廣東話 粵語
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()