聚會地點: 新北市, 永和君悅KTV
日期: 8月7日星期日
時間: 上午10:30

這是北部平常的K歌聚會之外, 多加其他主題的活動.
由團長負責場地及聯絡, 也是Sheila我第一次參加台北的活動.
這次最主要是由參加的團友, 各自先用廣東話介紹自己, 然後說一些故事.
當然, 先用抽籤的方式分配先後, 然後, 團長及我就開始拿著他的照相機及我的照相機對著每位團員進行拍照及錄影!!

說完了故事之後, 由Sheila我開始解說9個聲調及粵語的拼音發音, 幫助加強團員了解廣東話的發音及音調, 過程就像是在課堂裡聽著一樣, 大家一面聽著一面吃著午餐, 大家好用功喔!!

解說完後, 當然要輕鬆一下, 大家一起來個猜拳遊戲. 我準備了我做的三個吊飾禮物, 要送給前三名的人囉!! 就是小盧, 小區, 及小FEI她們三個啦! 哈哈!



大家經過猜拳遊戲變得輕鬆愉快後, 開始點歌唱K囉!!

看看以下他們講的內容吧! 括號內的是我的聲音.

要觀看內容, 請將右邊正在播放的音樂播放器或影片檔暫停

 


(好喇, 而家係由我哋個團長開始講)
我講個鹹濕古嚟! (大聲啲喎! 要!)
我講個鹹濕古嚟!
有個細佬哥呢, 去佢個爸爸個房間度, 問佢個爸爸,
佢問:「阿爸, 我點解會嚟到呢個世界上嘅?」
佢爸爸嗰時候上緊網, 跟住呢就同佢講: 「阿仔, 遲小小先講你知好嗎?」
(大聲啲啦喂!) 哎呀, 都好大聲㗎喇! 遲小小先講你知好嗎?
佢個仔呢就話: 「爸爸, 你講咗先啦! 我好想知呀!」
佢爸爸就憶起一段憾事喇! 佢就話: 「好喇, 好喇, 你聽住喇吓! 你聽清楚喇吓!」
(喂你可唔可以坐直啲呀?) 坐直呀? 坐直我就睇唔見呢個小抄喇!
「有一日呢! 當你阿爸去你阿媽個房間入邊上網嗰陣, 你阿爸connect咗去你阿媽度, 跟住你阿媽仲喺嗰支memory stick度download咗啲嘢, 當你爸爸upload完啲嘢之後呢, 你哋先~~啊我哋先發覺, 我冇裝到firewall, 防火牆, 你阿媽又冇set到antivirus」(你阿媽又冇set到嗰個antivirus) 「跟住嗰陣呢, 我哋想delete咗啲嘢嘅時候, 已經太遲喇! 所以十個月之後你就嚟到嚟個世界喇!」
(所以十個月之後你就出嚟喇!) 「咁阿仔你明唔明呀?」講完!

鹹濕古: 黃色故事       遲小小: 慢一點
台灣的小抄在香港是「貓紙」




(好喇! 得喇!, 而家係輪到小區)
誒, 大家好! 我係小區, 咁呀我爸爸同媽咪都係香港人,
咁呀佢哋嚟台灣, 逃避我嘅阿嫲「我唔准你哋結婚!」
因為佢哋唔准我爸爸媽咪結婚, 所以佢哋嚟咗台灣, 生咗同我同我弟弟咁樣,
咁呀由細呢, 爸爸媽咪就講喇, 一定要學識講廣東話, 唔可以喺台灣就唔講呀乜乜乜,
所以我哋就, 誒, 上學之後呢, 開始學講國語, 先開始學講國語,
咁樣講講講, 結果我同我弟弟呢越講越高興, 返屋企都唔講廣東話喇,
我爸爸媽咪就發嬲, 咁就講:「一定要喺屋企講廣東話, 聽到國語要罰5蚊!」
咁呀哎喲慘喇, 一個禮拜, 嗰個零用錢先至5蚊咁樣, 扣咗就冇喇,
所以我同我弟弟呢, 由細喺屋企就講廣東話, 咁樣就一路習慣, 講到依家,
我哋只要依家一入我哋屋企個門口, 就係講番廣東話.

然後, 咁就, 咁我個細佬哥呢又係俾我爸爸同媽咪湊,
咁所以佢依家呢, 第一語言, 最識講嘅就係廣東話, 再嚟第二語言就係台語,
咁呀國語仲未學, 唔知佢點樣, 咁吖多謝, 多謝!
(吓! 咁呀?) 講完!

阿嫲: 奶奶       發嬲: 生氣       依家: 現在       細佬哥: 小孩       湊: 照顧

以下小盧是第一次學講廣東話, 所以她是硬著頭皮臨時上場的, 所以請大家多多為她加油打氣鼓勵!!



大家好! 我係※※※的朋友. 我姓盧(lou4)
我家住三重, (哦, 三重, 佢又係喎) 今年畢業, 現在在…(而家) 而家在台北(toi4 bak1)工作, (係喇, 啱喇啱喇) 我平時鍾意※※※, (鍾意咩話?)(睇球賽)(嗯, 跟住呢?) 唱歌, 聽Eason嘅歌, 還有=仲有, Twins嘅歌.
我好開心今日有呢個機會, 同大家講廣東話, 係呀係呀, 同大家講廣東話, 我希望之後仲有機會, 同大家※※, 一起…(一齊) 一齊※※(學習hok6 zaap6) 最後, 我祝福大家開開心心過每一天.

另外, 在這裡還有另外其他人的影片:
http://tw.myblog.yahoo.com/sheila-cantonese/article?mid=2535


小區 於 2011-08-07 18:15:42 發表
感謝再感謝!今天的聚會很豐富充實啊!
SHEILA真是一個好棒的老師~ ^^
還帶了自己做的吊飾,好有心!
雪貂主辦也辛苦了啊~!謝謝你們!
今天可以跟陌生人講廣東話感覺真的很有趣
我自己講得也不是很好
很多音講不清楚
為了把女兒教好~希望自己繼續努力啊!
希望之後也可以約在餐廳
大家用廣東話好好的聊天 ^^


小區 於 2011-08-07 18:25:57 回應
自己翻譯睇下......

多謝再多謝!今天ge聚會好豐富啊!
SHEILA真係一個好叻ge老師~ ^^
仲帶佐自己整ge吊飾,好有心!
雪貂主辦由好辛苦啦~!多謝你哋!
今天可以同陌生人講廣東話真係覺得好好玩
我自己講得都不係幾好
好多音講唔清楚
為佐把個女教好~希望自己繼續努力啊!
希望以後都可以約he餐廳
大家用廣東話好好來傾計 ^^

(用國語ge打字真係難KEY廣東話啊!好多字不知要點打XD)


如你所想 於 2011-08-08 01:09:35 回應
翻得真的很不錯呢!(你是台灣長大的嗎?sheila的確是一位很棒的廣東話導師)
1.首先補充ge字,一般香港打"既"或另外在左邊加"口"作部首,基本都能明白.作用是用近音表意,含意="的"
2."我自己講得都不係幾好",一般廣東話口語中"不"字,通常直接用"唔"表達即可!
3.希望以後都可以約he餐廳,一般會用"喺"字表示,此字是"係"字音變,義亦稍異,"係=是","喺=在"
4."傾計"香港人一看就明白,如果要音義皆合可用"傾偈"一詞,是水平的區分!


Sheila 於 2011-08-08 01:23:13 回應
小區你唔好咁講啦!
其實你都講得好好啦!
只不過可能你細細個時爸媽冇實際糾正你某d發音, 所以你一直都唔知原來要咁發音囉.
晴晴有你父母親自教導, 一定會識講啦.

阿如你所想(Henry)佢都係唔錯既導師, 得閒都可以搵佢架.
henrynmh@yahoo.com.hk


小區 於 2011-08-08 06:24:49 回應
多謝"如你所想"啦!^^

TO SHEILA: 希望以後仲有機會一齊出來聚會啊!感謝你~


雪貂 於 2011-08-08 09:59:58 回應
阿小區呀,尋日除咗Sheila之外呢,就係妳講得最好喇~使乜客氣啫?
我都唔知幾欣羨妳同埋妳個女喺生活之中就好自然咁可以學到廣東話喎
仲有,都係因為Sheila同埋大家熱情參與,今次聚會先至可以圓滿成功
所以我實要大大力俾啲掌聲多謝你哋至真!^^


橘子 於 2011-08-08 20:24:06 回應
感謝sheila耐心教導
希望下次還可以承蒙她的親自教導
多謝
我是小盧!!=)))

請問團長和sheila
如何可以取得影片?
我自己也想留作紀念!多謝!!


任運自在 於 2011-08-09 01:41:40 回應
請問團長和sheila
如何可以銷毀影片?
我不想看到自己的蠢樣!多謝!!
我是perry^^"

我係要講阿~
呢次好多謝sheila教晒我哋咁多嘅嘢
令到我都好似拾返咗D信心啦~呵呵


雪貂 於 2011-08-09 08:25:21 回應
To小盧:
等我得閒將妳段video整好放o係youtube上便
跟住我會寄返個影片網址妳
然之後妳就可以自己download架啦~
仲有呀~果段影片係唔會公開o既,有網址o既人先可以睇到

To Perry:
咁我就照你意思唔放你段影片上來咪冇人睇到囉^^


frog 於 2011-08-10 08:50:57 回應
我 係Jones,原嚟大家都走嚟呢一度打牙交,我遲咗。可見小區人人中意,先生靚仔,個女又得意。其實你講啲係近標準廣州音多啲,香港口音嚟自好多唔同地 方,好似李嘉誠講嘅係近潮州口音?有小小唔同。我廣東話講得唔好,但係命苦,成日流浪,聽得多啲。東南亞啲人都將廣東話連埋廣西話叫廣府話。好多謝 Sheila 教正我哋 oe 呢個殺死台灣佬嘅音,同時搞清楚 鄭,正 發音嘅分別。更加開心嘅係而家啱啱學識粵音拼音輸入,打得好慢,但係有晒信心。唔好嫌我老,重學緊!


小區 於 2011-08-10 23:32:20 回應
鄭生:
果日KTV光線太暗?我先生靚仔係你睇唔清楚.....哈哈!個女又得意就無錯啦!


frog 於 2011-08-12 05:55:43 回應
@小區,好耐冇人叫我鄭生嘅啦,好似我唔知幾老咁,叫 Jones 得啦。你老公喺幾穩陣吓,唔使怕我哋搶啦!


Sheila 於 2011-08-12 23:55:53 回應
應該係叫鄭生, 好似生外d咁, 叫Jones就會覺得熟d咁囉.
唔係叫親乜乜生嘅人都係老架. 比較客氣d咁啫.


Sheila 於 2011-08-26 01:17:38 回應
To: Perry
你講得唔錯喎, 又好上鏡添喎! 我睇完又睇, 你講個呢個爛gag真係幾好喎.
夠哂cool喎!!

香港
高雄

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()