close

要觀看內容, 請將右邊正在播放的音樂播放器或影片檔暫停






入到去, 我哋發現屋嘅牆身出現咗好多神秘嘅符同埋怪字, 當中呢個恨字更加令人不寒而慄.
再行過屋外嘅後花園, 見到一個溶溶爛爛嘅涼亭, 同埋一個荒廢咗嘅噴水池, 頓時覺得陰風陣陣吓!
「阿朱, 想訪問吓你, 而家咩心情呀?
「估唔到xxx有咁大呢! 有個涼亭, 喺度開party一流呀!....

大家都認為此地不宜久留, 繼續進發, 進入屋內呀!
入到屋入面, 大家表面上就冇有識死, 其實心入面已經俾環境嚇窒.
「有禮物呀!「入到嚟講嘢大聲啲吖!「頂帽呢我哋將會送俾我哋Sooff觀眾架其實!「只要呢可以喺呢個節目嘅尾聲嗰度答得出我哋喺呢集出現咗幾多哈哈笑鬼嘅標誌呢, 就可以有機會得到我哋呢一頂鬼屋內所得到嘅夏威夷帽喇!」「阿朱你介唔介意試戴一吓? 呢一頂有名堂個喎! 叫做Sooff血滴子喎!

周圍牆上嘅紅油剝落, 令屋內氣氛相當恐怖, 大家都小心視察環境.
「其實ok架呢度! 應該呢度地段嚟講, 靜中帶旺, 交通又方便, xx保安, 房間寬敞, 就建築面積….就客房嚟講呢, 佢用咗歐陸式嘅設計, 都幾光猛!」「阿輝你屋企大啲定呢度大啲呀?「我屋企大啲!」「繼續前進!
「呢個拱門又有名堂個喎!「你睇吓上邊! 鳥巢驚魂呀! 呢個..
「呢個咪師傅個簽名囉!」「司徒端正..

完成咗一樓嘅視察之後, 我哋就走出返屋外, 打算行樓梯上二樓, 突然發現窗上面寫住回頭吧三個大字, 但係我哋本著Sooff冇有怕嘅探險精神決定繼續前進.

紅屋嘅二樓係全屋最猛鬼嘅部分, 因為曾經有人喺屋外面, 拍到一張有一個小妹妹從二樓窗口望出嚟嘅相, 大家諗返起都有啲怕怕.
上到二樓, 門口道閘只係開咗少少, 要進入都相當困難吖!
幾經辛苦, 我哋終於入到去, 覺得環境格局同一樓都係差唔多, 同樣都係陰森恐怖.

睇完二樓, 大家離開嘅時候, 發現門口竟然多咗一個斜咗嘅大櫃, 怪事隨即發生.
「躲於衣櫃裡, 身心倒下去….「走喇, gag!
唔知係咪我哋失常嘅舉動, 驚動到屋內嘅住客, 怪事又再發生!

入到去: 進去後, 進去裡面後     牆身: 牆上     同埋: 還有   溶溶爛爛: 破爛不堪
冇有識死: 沒有怕死, (什麼都)不怕死的意思     嚇窒: 嚇倒     光猛: 光亮, 採光
冇有怕: 沒有怕, (什麼都)不怕的意思      猛鬼: 鬼魅出沒(的地方), 鬧鬼

香港
高雄

arrow
arrow
    文章標籤
    鬼屋
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()