心理測驗:在別人眼中,你係咪「姣妹」?
總有啲女生,會俾身邊嘅人標籤為四圍放電嘅「姣妹」而佢哋自己又不自覺,亦有啲人驚青到連同心儀對象flirt吓都唔敢。以下心理測驗,會話你知人哋心目中嘅你係點。
姣妹: 騷包的女生     四圍: 到處   驚青: 害怕    : 點樣=怎樣

1.
你享受追求嘅過程多於結果﹖
A)
去問題2
B)
去問題3

2.
談情主要靠把口。     靠把口: 依靠嘴巴=依靠甜言蜜語
A)
去問題5
B)
去問題4

3.
打情罵俏好好玩,尤其對住有好感嘅男仔。
A)
去問題6
B)
去問題7

4.
長久關係 = 悶死人     : 無聊
A)
去問題8
B)
去問題9

5.
我會一直對我嘅另一半專一。
A)
—去問題6
B)
—去問題8

6.
如果鍾意人,唔可以俾佢知道我對佢有好感。
A)
—去問題11
B)
—去問題7

7.
真正嘅愛情唔係小朋友玩遊戲咁簡單。
A)
—去問題13
B)
—去問題12

8.
我會同人打賭,睇吓我約唔約到公司嗰個宅男同事去街。
A)
—去問題14
B)
—去問題9

9.
關於男生嘅一切,早喺我嘅預計之內。
A)
—去問題15
B)
—去問題10

10.
我最憎啲人懶神秘。   : 討厭   懶神秘: 故作神秘
A)
—去問題16
B)
—去問題15

11.
幾時都要保持神秘感。
A)
—去問題17
B)
—去問題10

12.
做女仔,都係要檢點啲!
A)
—去問題13
B)
—去問題11

13.
男仔都可以係我嘅好兄弟。
A)
是—去問題19
B)
否—去問題18

14.
人哋讚我會令我面紅。
A)
—去問題15
B)
—去答案(A)

15.
我嘅夢想係擁有一個滿佈靚衫嘅衣櫃。
A)
—去問題16
B)
—去答案(A)

16.
我唔介意做主動打俾男仔。     打俾: 打電話給
A)
—去答案(B)
B)
—去答案(A)

17.
搽多啲lip gross會更加誘人。
A)
—去答案(B)
B)
—去答案(C)

18.
做主動行第一步﹖吓﹖我好驚喎!
A)
是—去答案(C)
B)
否—去問題17

19.
今晚唔得閒,我要陪班姊妹。   : 量詞, 一班
A)
—去答案(C)
B)
—去問題18


A.
經常放電
當講到氹男仔,你認第二無人敢認第一!當你輸出電力,男生只會企定定中招,無論對佢有無好感,你都要佢暈晒大浪,因為你覺得咁樣好刺激,但你咁做可能會令你鍾意嘅人對你產生壞印象,最後賠上沉重嘅愛情代價!其實,你係醒目女,與其四圍放電,不如將感性嘅一面留俾特別嘅真命天子啦!

:      企定定: 站穩穩的   暈晒大浪: 暈頭轉向     醒目: 聰明

B.
嬌俏可愛
你知道迷暈對方然後轉身走開有幾好玩,但你唔係全職放電,雖然你不至於第一次出街就會講到「結婚生仔」,但你仍然想搵穩定又長遠嘅關係。自信而敏感嘅你唔會亂發姣,亦唔會扮高竇,因為你明白愛情唔係講玩,亦都唔係即興嘅活動。

迷暈: 這裡指迷倒     發姣: 發浪     高竇: 高貴碰不得

C.
直腸直肚
如果有間「調情補習社」,你肯定要報名入讀。你份人好玩得,有好多好兄弟,但諗到要同佢哋談情,你就打晒冷震!欣賞你嘅短裙多過才智嘅男仔,你唔會有興趣,反而有少少神秘感嘅男仔會吸引到你。不妨調整一下心理,對住心儀嘅對象,間中口花花都係一種情趣嚟架。

好玩得: 很能玩     打冷震: 打冷顫     間中: 有時候     口花花: 油腔滑調



 

 

香港
高雄

arrow
arrow
    文章標籤
    心理測驗
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()