要觀看影片內容, 請將右邊正在播放的音樂播放器或影片檔暫停



至尊寶:好彩走得返出嚟!」「晶晶!
二當家:「老婆, 老婆..」「喂! 我老婆喺入面呀! 唔該你幫幫手吖!
至尊寶:「唔得閒呀!二當家: 「唔該吖!」「出嚟喇?蜘蛛精:「走呀!
至尊寶:「係咪真係可以時光倒流?
蜘蛛精:「你走先喇! !二當家: 「我唔走, 要走一齊走!
蜘蛛精:「聽住! 好好地湊大我哋個仔! 走呀~
二當家:「我哋個仔! 娘子..蜘蛛精:「你再唔走我即刻死你面前!
二當家:「唔好呀! 娘子..娘子..娘子呀..蜘蛛精:「相公..二當家:「娘子呀..
至尊寶:「月光快啲出嚟呀!」「好, 波依Q唔記得咗呀! , 波依波羅蜜..
二當家:「嘩, 升仙呀!
至尊寶:呢鑊杰! 真係時光倒流呀! 喂喂, 等埋, 等埋兇手走得咁快? 再嚟..
二當家:「老婆老婆..」「喂, 我老婆..至尊寶:「你老婆就出嚟架喇, 定啲嚟!
二當家:「我都未講完, 你點知呢?」「真係出嚟喎!蜘蛛精:「走..二當家:「娘子..
至尊寶:「波依波羅蜜..二當家:「嘩, 又升仙呀! 點解我講〝又〞嘅?
至尊寶:「等埋..….. 再嚟!二當家:「老婆老婆..至尊寶:「警告你咪煩我呀!
二當家:「喂喂喂喂喂喂喂做乜要叫我咪煩你仲要警告我呀?
至尊寶:「你好, 仆街!二當家:「係呢, 我都覺得自己好唚呀! 點解呀? 咁點呀...
二當家:「出嚟呀?蜘蛛精:「走!二當家:「娘子..娘子..娘子呀..
至尊寶:「波依波羅蜜」二當家:「屌, 又咁唚!?
至尊寶:「呀…….唔好呀! 好攰呀!二當家:「老婆老婆..老婆」
至尊寶:「攞嚟仆街…..費事你講呀!
二當家:「費事講咪唔好講囉! 點解要打鑊?」「娘子..娘子...
至尊寶:「波依波羅蜜」二當家:「娘子呀, 同牛魔王出嚟睇耶穌!
至尊寶:「呀….刀下留人! 原來自殺呀! 為咩事你要自殺吖?
白骨精:「自殺? 係都殺咗你先啦!



好彩
: 幸好   返出嚟: 進去後「再走出來」的意思, 所以這裡表示被關進去後還能再走出來.
湊大: 養大; 「湊」是照顧(小孩)的意思. 個仔: 「個」是數量詞, 也代表「的」
: ; 可以用「喺」, 有時發音是「喺」, 有時發音是「起」
Q: 什麼(東西, 事情), 乜嘢; Q」是語助詞加強語氣, 心情煩躁時會用的語助詞
呢鑊杰: 這次真勁爆;「鑊」是炒菜鍋, 一大鍋東西引申形容這次, 這趟; 「杰」是同音借用字, 濃稠的意思, 引申事情難搞, 太勁爆.
定啲嚟: 放心, 安心    做乜: 為什麼     : , 囉唆, 說話多又重複
又咁唚: 也是這麼煩    費事: 懶得     : , ,      打鑊: (一次勁), (一次勁)

香港
高雄

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()