close

今年唔知點解特別覺得月餅好好味,
今次返香港時就買定盒月餅帶返台灣過中秋.
我細佬仲特登送我機時, 送咗一盒美心雙黃白蓮容過我帶返過嚟.
所以今年我可以食月餅食到過足癮, 仲係我最鍾意食嘅雙黃月餅添呀!!
仲有一盒係一大個三黃白蓮容月餅, 哈哈, 仲未拆開嚟食.
我一個人已經食咗三個半月餅喇!!! 即係就嚟食哂一盒喇!
冇人同我爭食呀!! 點解?
因為仲有我學生朋友送咗啲本地月餅俾我哋囉!!

我本來都唔知原來美心月餅喺台灣賣得咁貴!!
我個學生話佢本來想買盒美心月餅過節, 點不知睇到個價錢就買唔落手喇!
原來一盒要賣到19百幾蚊台紙, 即圍起港紙成4百幾蚊一盒!!!
喺香港買一盒百幾2百蚊之嘛!! 真係貴成倍呀!!


兩個月餅盒都好靚呀!!
DSCF0438a.JPG  

開刀囉!! 切呀!!
DSCF0456a.JPG  

食囉!!!! Yum….蛋黃加白蓮容, 好好味!
DSCF0457a.JPG  

咁大個三黃白蓮容月!!! 吔完嗰啲細嘅再嚟吔你!!
DSCF0439a.JPG  

仲有呢啲好好味嘅薯片呀, 蒜味麵包呀!! 不過有啲要留番嚟俾我啲學生!
DSCF0437a.JPG  




香港
高雄

arrow
arrow
    文章標籤
    月餅 中秋節
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()