呢排我好懶, 都冇好好咁嚟搞個blog.
事關我呢排鍾意咗穿珠仔, 所以走咗去學人穿水晶珠仔.
呢下真係幾和味, 幾多銀出嚟玩呢家野呢呵??!!
不過穿咗出嚟之後, 見到咁閃令令咁靚, 真係好有滿足感!!

DSCF0470a.JPG  DSCF0467a.JPG  

今日一早起身就一直諗起呢首歌, 一直哼住唱
夜靜更深對朗月
唔知點解就係一直唱, 首歌歌詞有少少唔記得,
所以而家就搵佢出嚟唱過癮!
呢首歌係我細個時候, 電視同收音機都成日有得聽到,
所以以前根本唔使睇歌詞, 都聽到熟哂, 都會跟住唱,
咁梗係嗰時唔係好知首歌歌詞唱咩字,
淨係知佢睇住個月亮好傷心咁離開家鄉喇而家, 有番咁大個人,
梗係明白咩叫離鄉別井
故地故苑最是難忘

可能係因為呢幾日成日聽到王祖藍佢哋改唱首歌TVB谷得好恆!!
所以就CLICK咗我個腦個FILE室入面搵番呢首歌出嚟啦!!??

要觀看內容, 請將右邊正在播放的音樂播放器或影片檔暫停

夜靜更深對朗月, 朗月清輝亮, 行遍天涯離開家園, 沉痛看月亮
何堪天涯回首家鄉, 夜夜暗盼望, 笑對朗月, 月光光照地塘上
照著歡暢團敘愉快, 溫暖處樂也洋洋

遠處裡隔阻千里白雲晚望,    想想想別離後寸心怎會不思鄉
每夜每朝抱愁眠, 悲痛流浪, 故地故苑最是難忘, 空盼望, 深秋滿地風霜最斷腸

月亮光光 月亮光光    月亮光光 月亮光光
陣陣秋風送柳浪, 朗月光且亮, 人去天涯萍縱飄流何處有岸
離開妻兒懷想家鄉, 異地兩處望, 笑對朗月, 月光光照地塘上
照著歡暢孩兒父母, 溫暖處樂也洋洋

去去去去家千里夢迴故鄉上, 悲秋風獨流浪那堪飄泊嗟風霜
冷落痛心歲月無情, 飄泊流浪, 那日那朝鳥倦還巢, 春柳岸, ..秋深倍念家鄉最斷腸



戇居居去買麵, 買着個蝦子麵
媽媽沖涼, 爸爸耕田, 由我去買麵
爺爺失眠就開風扇, 但係冇哂電
我最節儉, 用芭蕉扇來()
三叔公, 佢回頭
乜你咁未去買麵


事關: 事由, 因為
和味: ()事聚集(這個要配合用途, 另有不同解釋), 在這裡對應的「這下可不得了」
:           呢家野: 這玩兒(這個要配合用途, 另有不同解釋)
閃令令: 閃閃發亮
谷得好恆: 衝得很儘頭; 就是打廣告打得很熱. 這裡的「谷」=推廣(push); 好恆=到頂, 到儘頭延申意思>>>火熱.
戇居:            買着: 買個正著           (): 搧搧臉
:             : 頑皮




 

香港
高雄

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()