先聽看看, 再看文字訓練聽力吧.

要收聽內容, 請將右邊正在播放的音樂播放器或影片檔暫停


 

 

菠蘿油王子呢個故事,
就係媽媽講俾我聽關於我爸爸嘅故事
,
媽媽講呢個故事俾我聽
,
除咗等我唔好以為自己喺石頭爆出嚟之外, 個教訓當然係要俾心機讀書
,
唔好學我個衰鬼老豆咁, 傻吓傻吓, 大個咗至嚟後悔
,
我亦都開始有少少明白媽媽點解佢死慳死抵, 供我學好多嘢
.
買保險, 收收埋埋啲金, 好多包米, 好多廁紙, 好似隨時準備走難咁
,
走難應該帶幾多卷廁紙呢
?

不過, 最離譜都係呢度
,
佢話到佢瓜咗, 唔想再飄嚟飄去
,
佢話想瞓响度, 日日對住個海印印腳, 不知幾過癮
.
我小朋友, 唔明白咁有幾過癮. 我淨係覺得有少少慘
,

我爸爸想返去以前唔知邊度
,
我媽媽淨係諗住以後唔知邊度
,
就得我一個, 留响而家
.

呢個=這個; =; =; =; 唔好=不要; =; 出嚟=出來; 俾心機=用心用功;
衰鬼=; 老豆=爸爸; 至嚟=才來; 點解=為什麼; =; 死慳死抵=努力省; =東西;
收收埋埋=收收藏藏; 廁紙=衛生紙; 呢度=這裡; 瓜咗=死掉; 瞓响度=躺在這裡;
印印腳=抖抖腳; =這樣; 淨係=只是; 邊度=哪裡; =; =; 而家=現在

 

 



arrow
arrow
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()