要收聽內容, 請將右邊正在播放的音樂播放器或影片檔暫停



你地知唔知係邊個把聲嚟呀?

唔知? 聽真啲啦!

 

再見!唔好怪我第一句又同你講再見! (唔好=不要; =)
因為我真係專程嚟同你道別嘅! (=; =)
你知道我係邊個 (邊個=)
不過你唔記得咗之嘛! (之嘛=有只是的意思的語助詞)
我記得你嘅!你總係笑瞇瞇咁望住我, (=那樣的; 望住=看著)
你唔講嘢,淨係聽我講嘢。 (講嘢=說話; 淨係=只是)
嗰陣時個世界好安靜,冇而家咁嘈, (嗰陣時=那個時候; 而家=現在; =)
襯得我特別吱喳,特別開心, (=襯托)
我記得你隻手掃過我背脊嘅感覺,
我記得同你去睇影畫戲, (=)
你會喺我耳仔邊講嘢,你講得好細聲, (=; 細聲=小聲)
其實我一啲都聽唔清楚, (一啲=一點)
不過,我好鍾意聽你咁樣同我講嘢。 (鍾意=喜歡; 咁樣=這樣)
以後,再冇人咁樣同我講嘢喇! (=, 沒有)
我記得你好鍾意睇日落,
睇完日落,就去聽音樂會。
我哋又成日散步去食消夜。 (我哋=我們; 成日=常常; =)
嗰陣唔知點解? (嗰陣=那時; 點解=為什麼)
周不時都分唔清楚究竟係星期幾? (周不時=三不五時)
日子好似唔會過去嘅!
時間都好似係停咗落嚟咁! (落嚟=下來)
然後,忽然間,就發覺原來已經經過咗好多年。
我記得,好痛!
因為你話俾我知,你要走喇! (=)
我再無睇過日落,
亦都冇再同人食宵夜。
原來,難過嘅日子,
一樣係好似唔會過去。
然後,又係一眨眼,
至發覺已經過咗好多年。 (=)
我記得,你同我去過嘅每一個地方,
我唔會再去嘅!
嗰啲茶座,舞廳同花園, (嗰啲=那些)
而家係點?我唔知呀! (係點=是怎樣)
嗰啲地方通通留喺我心裡面。
不過,我知道,你唔記得啦!
唔緊要!我一個人記住就得啦!
我唔會講,我老喇!
我只係會講,我喺度太耐, (喺度=, 在這裡; 太耐=太久)
時間耐咗,難免知道人總會慢慢咁將過去淡忘,
又會睇住啲嘢, 無聲無息咁樣消失。 (啲嘢=那事情,東西)
我點解要走?怪我自己啦!
我先兩日,唔知諗緊乜嘢, (先兩日=前幾天; 諗緊=正在想(思考); 乜嘢=什麼)
無端端走咗去睇日落, (無端端=無故)
個日落就同我記得陪住你睇嗰個樣一樣。 (嗰個樣=那個樣子)
不過,就算我點樣裝出若無其事, (點樣=怎麼樣)
我都冇辦法唔承認,
我失去嘅嘢實在太多喇!
我要走喇!如果你記得番我係邊個, (記得番=記回)
我知道,你一定會好唔捨得我!
仲會好掛住我嘅!再見! (仲會=還會; 掛住=想念)




香港
高雄

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()