要收聽內容, 請將右邊正在播放的音樂播放器或影片檔暫停


今次又知唔知係邊個把聲呢?     邊個=; =一個(數量詞); =聲音
短短嗰廿幾秒, 應該唔會好難啦啩!?    =; 廿=二十; =
聽吓講咩先啦!!     =什麼
最好係喺留言度, 話番俾我知,    =….; 話番=說回; =
你哋聽到佢講咗啲咩仲好啦!!    你哋=你們; =; 仲好=更好
我過兩日再po個內容出嚟啦!!    出嚟=出來

 

 

 

這個內容應該有些人有聽過了吧. 知道是誰在說話嗎? 她說得比較快, 看看說了什麼:

由而家開始你要錫晒我一個         =疼愛,;  =完全
縱壞我,唔准呃我            縱壞=寵壞;  =欺騙
應承我每一件事要做得到           應承=答應
對我講每一句說話亦都要係真心
唔做得恰我,話我            唔做得=不行,不可,不准;  =欺負;  話我=唸我
要信哂我             =相信
人地蝦我,你第一時間要出嚟撐我         =欺負;  =支持
我開心你就要蹬我開心           =
我唔開心你亦都要氹番我開心         氹番=哄回
永遠都要覺得我最靚           =漂亮
發夢裡面都要見到我           發夢=做夢
喺你心裡面只有我           ….=….
就係咁之嘛!           (就是這樣而已)


如果看不到一些粵語特殊字, 請下載香港增補字符集, 在推薦網站裡有連結.

 

 

小江2009/05/21 23:47 回應
給sheila
提問  疼愛的粵語用正字為惜 那要打惜還是錫會比較好啊/發夢與造夢都是指做夢嗎/恰與蝦都是欺負的意思那可否互借用呢
呵呵 小江
 
 
Sheila2009/05/22 00:33回覆
錫, 疼錫是口語, 疼愛,疼惜是書面語
發夢是口語, 做夢是書面語
恰,蝦都是口語, 在一般情形上還是可以互用.
蝦字比較是小朋友, 小男女生用的詞語.

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()