陳加玲數臭姐夫林國雄「陳秀雯慘過周慧敏100倍」

(明報) 12月14 星期日 05:05


     【明報專訊】早前陳秀雯寓所及大埔亞視片廠外均被貼追債大字報,據說涉及03年一筆曾被入稟法庭追討93萬元的欠債,但陳秀雯及其丈夫林國雄多年來只還了10多萬,兩名債主於是找
追數公司幫手。之前陳秀雯回應時,指是「 林 先生」有些錢銀瓜葛,她只是被人拉落水,雙方律師正處理中。陳秀雯胞妹陳加玲前晚出席活動談及此事即時扯火炮轟姐夫,指對方多年不事生產,借她錢不還,覺得家姐比周慧敏慘100倍。

     「不事生產多年來家姐養」


     久未露面的陳加玲前晚身穿低胸晚裝出席BMW7系晚宴,透露近期不開心躲在家中。問到是否因姐姐陳秀雯欠債報道影響心情?


     她即時扯火說﹕「一講我就
,姓林嗰個人真係好過分。(是否指姐夫林國雄?)我無認過佢係我姐夫,自從佢『嫁』咗我家姐後,我哋屋企真係無好過,因為佢不事生產,咁多年都要我家姐養佢,我家姐賺千幾萬都畀晒佢,當年媽咪畀錢佢開地產公司。其實邊個養邊個都無所謂,千祈唔好拖累屋企。家姐照顧佢20幾年,佢做過啲乜?講就天花龍鳳成日話畀人。」


     借300萬 不了了之


     有否借過錢給對方?陳加玲說﹕「1997年我賣咗清水灣
層樓套現1000萬,佢知道就問我借300萬,我在家姐份上借咗畀佢,點知3個月後佢致電給我,話畀人呃咗錢,Sorry都無句,好似唔關佢事。半年後媽咪肺癌病逝,臨死前都放唔低,好擔心家姐跟住呢個人,做男人做到佢,過不到人亦過不到個天。(屋企人可有借過錢給他?)媽咪過身前應該借過近200萬,嗲哋都不少。」


     「如果家姐離婚我會照顧佢」


     她繼續
勞氣說﹕「我足足忍咗佢十幾年,佢重教家姐疏遠我哋,我覺得佢不還錢不特止,連一聲交代都無。我有家姐講佢問我借錢,回覆竟說佢唔記得有此事發生過,我打畀佢,佢竟然說﹕『嘩,你叫我還錢即係玩我啫!』」


     陳加玲續道﹕「之前我見到貼大字報的報道,我致電給家姐,我無叫佢離婚,知道愛情係盲目的。不過跟周慧敏個男人比,呢個男人程度嚴重10倍。如果周慧敏要分手,我家姐是否要離婚?如果家姐離婚我會照顧佢,我哋
成家都係受害者。(是否擔心家姐?)當然擔心,但是她的選擇,近兩年都疏遠少聯絡。(日後你老公或男友是否更小心?)梗係要,要帶眼識人,如果覺得周慧敏慘,我家姐重慘100倍!」


     記者就陳加玲的言論致電陳秀雯,但至截稿前仍未有回覆。



數臭: 把臭事都數出來的意思          ~慘過~: ~比~更慘(可憐)
追數公司: 討債公司           錢銀瓜葛: 金錢糾紛          扯火: 燃起心中怒火的意思
家姐: 對胞姐的稱呼         : 生氣         嗰個: 那個
: 給的意思. 也可用「俾」或「比」表達意思, 在報紙或雜誌大都用「畀」或是「俾」
屋企: 家裡          畀晒: 全給的意思, 「晒」含有全部, 完全的意思.
: (), ()的意         邊個:           千祈唔好: 千萬不要
啲乜: 「啲」是的或是那些, 一些的意思. 「乜」是什麼的意思.
天花龍鳳: 天花亂墜         成日: 整天          : 欺騙
層樓: 房子的意思. 「層」是數量詞, 「樓」是樓房         :         點知: 誰知道
放唔低: 放不下         : 這樣, 那樣         過身: 過世         勞氣: 煩躁生氣
~不特止: 不只~         : 「和」「跟」的意思         成家: 全家的意思
: 挑選的意思         梗係: 當然         帶眼識人: 睜眼看人
重慘: 更慘, 更可憐的意思

 

 

 

Mitsuteru2008/12/23 18:19 回應

陳秀雯係我童年偶像.

 

估唔到,佢都會有負面新聞.

 

其實兩個人嘅感情事,其他人有乜資格說三道四?

 

 
Sheila2008/12/23 18:43回覆

我都估唔到佢有個咁樣嘅老公.

不過呢啲野本來就管唔到.

知道就算囉.

不過可以比人做一下借鏡.

真係要帶眼識人不特止, 仲要有本身既福氣至得!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()