close

要觀看影片內容, 請按暫停右邊正在播放的音樂播放器或影片檔



喺度開個演唱會……., 我唔識講嘢呀!
我想同你哋講呢, 呢個演唱會呢完成咗啦, 咁我完成咗好大嘅任務,
咁呀, 我就會繼續另外一個任務, 就係呢,
各位, 我要結婚啦!
多謝哂! 我好想講好耐呀! 忍住忍住好辛苦終於講咗出嚟啦!
咁呀, 我想問吓呢, 如果我結咗婚之後呢, 紅館又裝修完呢,
咁如果我喺度再開演唱會, 你哋會唔會再嚟捧我場呀?
但係如果我生埋仔呢? 如果我生埋仔, 抱住兩個B,
咁仲可唔可以着短褲出嚟唱花花宇宙同大日子呢?
又唔捨得, 但係又要做, 不過係好嘅! 要踏入人生另一個階段.
因為我覺得今個演唱會呢, 好完美架喇, 對我嚟講!
你哋話係咪喇? 真係好辛苦呀呢個演唱會!
咁呀要踏入人生另外一個階段, 不過唔係退休呀! 講明呀!
我唔想退休呀! 好悶架! 我都想一路有啲嘢做吓!
不過又唔好太辛苦! 但係有啲嘢做吓! 咁就perfect!
希望你哋繼續會支持我啦!


在這裡開演唱會.....唉, 我不懂要如何說了!!
我想跟你們說, 這個演唱會完成了, 那我完成了一件很大的任務了.
然後我還要繼續另一個任務! 就是..,
各位, 我要結婚了!!
非常謝謝!! 我很想說很久了, 我忍著忍著很辛苦, 終於能說出來了!!
我想問一問, 如果我結婚以後, 紅館又裝修完了,
我如果再開演唱會, 你們還會不會來捧場呢?
但是如果我又生了小孩呢? 如果我生了小孩, 抱著兩個baby,
還可不可以穿著短褲出來唱花花宇宙和大日子呢?
又不捨得, 但是又要做. 不過這是很好的, 到了人生另一個階段.
因為我覺得這次的演唱會已經很完美, 對我來說,
你們說是不是? 真的很辛苦! 這個演唱會!
那我要到人生另一個階段! 不過我不是退休, 說清楚啊.
我不想退休, 很無聊的, 我也想一直有些事情可以做的.
不過不要太辛苦, 仍可以做些事情, 這樣就perfect.
希望你們繼續支持我.

後記: 之前因為在知識+裡回答了這題, 所以乾脆把我回答的內容放在這裡.
加上原來的廣東話內容, 給大家了解Kelly說了什麼話
!!
祝福她
!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()