要觀看影片內容, 請按暫停右邊正在播放的音樂播放器或影片檔



這個影片是我在家族裡面發表過的. 這個值得在這裡再介紹給大家.
這是香港以前6,70年代的粵語黑白電影, 小時候在電視可以收看得到. 這套我都沒有印象, 不過裡面的演員都有看過

在香港這些片都會被叫做「粵語殘片」, 不是不好看, 是因為年代久遠, 本來是稱為「粵語長片」, 因為「長」的國語音和廣東話的「殘」音很接近, 加上廣東人講國語不太標準, 所以久而久之, 坊間都開玩笑的說成「粵語殘片」

先聽他們說再來看以下文字, 練一下聽力會更好啊.



杜平: 「我諗佢出邊有人監視緊架! 而家唔走得住架噃!
狄娜: 「係呀! 我而家都唔知點好?

杜平: 「唔啱咁呀, 喺度住幾日呀?


狄娜: 「哦, 咁點算呀?
周吉: 「一定搵七粒星嚟伴你呢個月, 然後先能夠同你消災解難!


李香琴: 「畫公仔點會畫到出腸呀? 你係男人應該知道佢哋個目的啦!!

李香琴: 「咦呀, 你啲男人真係衰!! 哎呀, 我唔聽....


杜平: 「香! 唔好咁講, 我份人講呢啲野架咩!! 講心架嘛!!


譚炳文: 「咁多人追個女仔喎! , 喺道德上唔係幾啱嘅!


高魯泉: 「試吓我啲春捲」

狄娜: 「哎呀, 真係鹹架喇!!


杜平: 「喂, 睇女人應該睇有樣個喎!!
周吉: 「嘿, 你識乜野呀!! 而家我用西洋掌學同阿白小姐睇掌吖嘛!


戴偉光: la....阿彌陀佛, 呢雲我唔啱講埋呢啲野呀!!(這是我不對說了這些話
)
陳良忠: 「哎呀, 咁呀咪鬼出去住先呀!


陳良忠: 「表哥, 好心你教我點求愛ah........ 」「係呀, 我從來未結識過女仔嘅.


鄭君綿: 「我買咗一隻水魚, 花膠呀, 花膠燉水魚, 就實行谷起佢實行!!

李香琴: 「嗱, 你晏晝唔好出去, 抖下精神呀!

: 「得啦得啦」


狄娜: 「對付啲男人, 都係要隨機應變架啫, 有陣時要對佢哋要惡啲, 有陣時要氹吓, 有陣時要嗲吓, 有陣時要嬲吓, , 有陣時仲要詐傻扮懵架!!

男人: 「哦...係呀係呀」

狄娜: 「今日又唔知輪到邊個衰神呀?


: , 思考的意思     出邊: 外面的意思; 「邊」的讀音在此時會和「便」的音一樣
唔走得住: ()走不得的意思     唔啱咁呀: 不然這樣吧的意思
畫公仔點會畫到出腸: 做也不用做出面, 說也不用說這麼白
唔係幾啱: 不是很好()     : 有諷刺意思, 你真是色; 鹹濕(很色的意思)

呢雲: 這輪      咪鬼~: 不要~     好心你: 求求你
水魚: , 也有另外的意思是傻瓜      花膠: 魚肚乾      實行: 乾脆
谷起: blow up(在此是要壯陽的意思)     晏晝: 中午      抖下: 休息一下

有陣時: 有時候      氹吓: 哄一下      嗲吓: 撒嬌一下     
詐傻扮懵: 裝傻      衰神: 討厭的人

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Sheila 的頭像
    Sheila

    Sheila的廣東話世界

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()