我在網上搜尋的時候, 看到有位Blog友介紹這間餐廳. 所以趁著假日走去看看.
原來這間餐廳是香港人開的, 才開了7,8個月. 老闆的確很年輕. 他在香港時是在茶餐廳工作的. 所以這裡就有最基本的「公仔麵」, 「鴛鴦」, 「西多士」.當然還有各式熱炒及飯類.
不過他的店面不明顯, 我們找的時候都找過了頭. 不用說那麼多來看圖說故事吧!!
我喺網路搜尋緊嘅時候, 睇到有個Blog友介紹呢間餐廳. 所以趁住禮拜就走咗去睇吓.
原來呢間餐廳係香港人開嘅, 開咗先7,8個月. 老細真係幾後生吓. 佢喺香港嗰時就係起茶餐廳度做架. 所以呢度就有最基本嘅「公仔麵」, 「鴛鴦」, 「西多士」咁啦! 咁梗係仲有賣啲炒嘢同埋飯啦.
不過佢個鋪位唔夠明顯, 我哋搵嗰陣時都搵到過哂頭. 唔好講咁多啦, 嚟睇吓啲相先啦!!

DSCN0156a.JPG  
就是在這裡啊!! 招牌這麼小, 誰看到? 所以我們在這條路上走了幾趟.
就係起呢度啦!! 招牌咁細個, 邊度見到啫? 所以我哋喺呢條路兜咗幾次囉.

DSCN0146a.JPG  
店面面積不大, 門前路邊停了機車在那裡, 如果要開汽車來比較不方便. 要到大路找公共停車位.
鋪位面積唔係好大, 門口條路停咗啲綿羊仔喺度, 如果要揸架車嚟就唔係咁方便啦. 要去到大馬路先搵到公共停車位.

IMG_2171a.JPG  
我們點了干炒牛河, 份量和香港的差不多!!
我哋點咗碟干炒牛河, 份量同香港啲差唔多啦!!

IMG_2173a.JPG  
這個是沙茶牛肉麵, 麵是用公仔麵煮的, 沙爹很香, 一送來就馬上聞到, 牛肉很嫩, 味道剛剛好, 的確煮得不錯!! 好吃!!
呢個係沙爹牛肉麵, 麵係用公仔麵煮嘅, 沙爹幾香架, 一埋嚟就即刻聞到, 啲牛肉夠冧(腍), 味道啱啱好, 真係整得唔錯!! 好食!!

IMG_2172a.jpg  
我們也叫了一個例湯, 例湯就是依照餐廳決定當天供應的一道湯. 這是冬菇栗子排骨湯, 真的煮得夠火候, 非常好喝!!
我哋又叫咗個例湯, 例湯就係睇餐廳嗰日要煲咩湯出嚟嘅湯囉. 呢個係冬菇栗子排骨湯, 真係煲得夠哂火候, 好好飲呀!!

DSCN0144a.JPG  
這是店內的菜單看板, 那裡是點菜後要先付賬的.
呢個係鋪頭入面個菜牌, 點完嘢之後要俾咗錢先喎.

menu.jpg  
這是店卡片上的菜單, 價錢大眾化, OK!!
呢個係印喺張卡片度嘅菜單, 價錢大眾化, OK!!

map.jpg  
這就是卡片上的地圖, 看起來並不難找, 為什麼我們當時看不到呢?
呢個就係卡片個地圖, 睇嚟都唔難搵呀, 點解我哋嗰時搵唔到嘅?

DSCN0155a.JPG  
這是之前蘋果日報有到那裡採訪過, 他們把報導內容貼在店裡, 我把它拍下來!!
呢個係之前蘋果日報有去嗰度採訪過佢哋, 佢哋將份報紙貼喺鋪入面, 我就影低佢啦!!

DSCN0154A.JPG  
還有這個是自由時報的報導, 我們也有點一杯鴛鴦, 喝起來還不錯!
仲有呢個係自由時報報導, 我哋都有點杯鴛鴦飲, 都係OK!

地址: 高雄市文忠路72之3(地圖連結)

電話: 07-5225568


 

 

Ella2010/06/04 11:26 回應
太好了! 我喜歡吃炒河粉, 一定要去吃吃看~~
 
 
Sheila2010/06/04 14:22回覆
他們已搬家了.
新店面在:
高雄市苓雅區復興二路152號
07-3331908
我還沒去新店面看他們. 遲些再找老闆.
還有在鳳山的徐記香港大排檔也有乾炒牛河.
arrow
arrow
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()