這間真的是在路邊擺攤的店舖, 就是因為先去了協興餐廳吃, 所以才知道有這麼一家店. 原來路邊牛的老闆就是協興餐廳老闆的爸爸!
不多聊了幾句, 真的不知道呢!! 所以當晚就去那裡吃晚餐囉!
路邊牛老闆來台灣也有十幾年, 在香港當炒菜廚師二十幾年, 就是當時有人請他們來台灣工作, 就這樣他們就住了下來.
好吧! 看看我們吃什麼.
呢間真係起路邊擺檔嘅舖頭嚟架, 就係因為去咗協興餐廳嗰度食先, 所以先知有呢間咁嘅鋪頭. 原來路邊牛嘅老細就係協興餐廳老細個老豆!
唔係傾多幾句, 真係唔知呢!! 所以嗰晚就去咗嗰度食晚飯啦!
路邊牛老細嚟咗台灣都有十幾年, 喺香港做廚房二十幾年, 就係嗰時有人請佢嚟台灣做嘢, 咁佢哋就住咗落嚟啦.
好啦! 睇睇我哋食咗乜嘢先!

DSCN0059A.JPG  
這就是他的店面, 就是這樣的攤位, 和香港路邊開的大排檔差不多吧!!
呢度就係佢個鋪頭啦, 就係咁樣個檔位, 同香港街邊開啲大排檔差唔多啦!!

DSCN0061A.JPG  
老闆就是在這個簡單的廚房弄出好吃的東西來!!
老細就係起呢個簡單嘅廚房整啲好食嘅嘢出嚟架啦!!

DSCN0060.JPG  
看看這裡賣的都是香港的大排檔常做的, 煲仔飯, 煲仔菜, 還有星洲炒米粉呢!!
睇睇呢度賣啲嘢都係香港啲大排檔成日整嘅嘢嚟架! 煲仔飯, 煲仔菜, 仲有星洲炒米添!!

IMG_2355A.JPG  
我們到了那邊就用廣東話跟老闆打招呼, 聊了一下, 他就問我們要不要來個例湯, 那當然是要的啦!! 不用考慮的!! 這是菜乾排骨湯, 喝了可以降火氣的啊!!
我哋到咗嗰度就用番廣東話同老細打聲招呼, 傾咗一陣, 佢就問我哋要唔要整個例湯, 咁梗係要啦!! 唔駛諗啦!! 呢個係菜乾排骨湯, 飲咗可以清熱氣架!!

IMG_2356A.JPG  
菜乾是用白菜曬乾後拿來煮湯的, 再加上排骨或是瘦豬肉下去等等, 香港人常常喝的!!
菜乾係用白菜曬乾之後攞嚟煲湯嘅, 再加啲排骨或者係瘦肉落去咁啦, 香港人成日飲架!!

IMG_2357A.JPG  
我們點了一個蘿蔔牛腩煲, 熱騰騰的香噴噴, 牛腩煮得非常軟, 入口綿綿, 真的很好吃啊!!
我哋點咗個蘿蔔牛腩煲, 熱辣辣香噴噴, 牛腩蚊得好冧(腍), 入口軟冧冧(軟腍腍), 真係好好味呀!!

DSCN0062b.JPG  
我們也點了這個粟米炸斑塊, 因為我們都有感冒還沒好, 老闆就建議我們吃這個不會油膩. 菜單裡面好像沒有的. 不過在香港都會有這道菜, 是粟米斑腩.
我哋又點咗呢個粟米炸斑塊, 因為我哋都有啲感冒仲未好, 老細就建議我哋食呢個無咁油. 菜單入面好似冇喎. 不過喺香港都會有呢個菜, 係粟米斑腩.

DSCF5628A.JPG  
這是生炒排骨, 味道酸酸甜甜, 很下飯的. 也是很好吃! 不過菜單裡沒有這個, 也是特意點的. 我們問他為什麼菜單上沒有, 他說知道的人自然會點的了.
呢個係生炒骨, 味道酸酸甜甜, 幾開胃架. 都係好好食! 不過菜單入面冇呢個, 都係特登點架! 我哋問佢點解菜單度冇印, 佢話識叫嘅人自然會點架啦.

menu2.jpg  
這是放在桌上給客人看的, 東西真的很多. 想到的都有得點.
呢個係放喺檯度俾啲客睇嘅, 啲嘢真係好多. 諗到嘅都有得點.

card.jpg  
這是店的卡片, 地圖簡單, 他們的店就是在自由三路和重立路附近, 在文莊路和重立路口那裡, 就是靠在悠閒館旁邊而已!
呢個係鋪頭卡片, 地圖簡單, 佢哋間鋪就係起自由三路同重立路附近, 喺文莊路同重立路口嗰度, 就係黐住悠閒館側邊咋!

地址: 高雄市重立路4281(地圖連結)
電話: 07-3455296

 
 
半瘦人2009/03/20 08:05 回應
這家我非常有興趣,尤其是煲仔飯,非常吸引我,老師傅應該功力很強~~~
 
Sheila2009/03/20 09:36回覆
嗯, 去吃看看, 我相信應該很好吃. 雖然我們上次沒有點. 不過下次去會點的.
只不過他們的地點是有點遠. 不知道何時再去.
他的牛腩煲真好吃.
 
 
半瘦人2009/03/23 15:22 回應
我已經去捧場囉,太好吃了,感謝。
 
Sheila2009/03/23 15:25回覆
你們吃了什麼? 地方容易找到嗎?
 
半瘦人2009/03/23 15:30 回應
我部落格有寫唷,我吃了臘腸排骨煲仔飯,還有臘腸香菇嫩雞煲仔飯,地方很好找,因為離我家不遠。
再次感謝你的分享唷!!
 
 
Sheila2009/03/23 15:48回覆
你以後想吃就可以在那裡吃過夠了
 
 

 

香港
高雄

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()