這首歌是在香港1960年代的時候唱的粵語歌, 那時候的粵語歌大都是以粵語長片黑白電影裡的粵語歌為主. 當時的粵語歌不是主流歌曲, 其實當時的人大都是聽英文歌或是國語歌為主, 到了1970年代後期才漸漸的成為主流歌曲.
所以60年代的粵語歌, 都是配合粵語電影, 通常都是像對話式的唱歌方法, 很輕鬆的唱出粵語口語歌. 所以同時也可以透過這些口語歌, 了解當時的廣東話用語, 和幾十年之後的今天是有些不一樣了, 而且現在的廣東歌曲大部份是以書面語表達.

要收聽內容, 請按暫停右邊正在播放的音樂播放器或影片檔





男:阿寶阿寶, 你真係靚嘅啫!(: 美麗, 漂亮)
女:吓﹗係唔係嘅啫? (是不是真的?)
男:你條腰真妙嘅 齊共起舞款擺若條蛇  (款擺:扭腰姿態)
女:你大話靠呃我想乜啫 賣吓相思嚟靠借呢 I don’t know你做乜嘢噃(大話: 謊話; : 欺騙; 想乜啫: 想做什麼)
男:你艷麗似天仙應份做世姐  (應份: 應該有份)
女:吓!係唔係嘅啫?
男:實堪許配呢個白面少爺  (: 不堪)
女:吓!係唔係嘅啫?
男:今晚約定無謂辭謝 一心請你去宵夜
女:咁去邊啫? (: 哪裡)
男:都話去宵夜囉
女:嘿,乜你有車咩?(: 用在問句的開頭表示疑問)
男:我買架新BENZ,係正斗車,共試新嘢呢!(正斗: 正貨; 新嘢: 新東西)
女:真開心你係得嘅! (係得嘅: 真行的)
男:OK, LET’S GO! 咦!邊個駛咗我架BENZ去呀?(邊個: ; 駛咗: 開了)
女:哦?乜你唔見咗架車咩?
男:係呢, 我明明泊喺呢度架,唔通又俾人拖車?
(唔通: 難道; 俾人: 給人)
女:哦?咁BENZ唔見咗啫,可以坐TAXI去呀!
男:啊係呀!坐TAXI呀呵!OKTAXI
男:呢,
嚟到呢間太白樓 闌麝咁香真少有 裝飾真靚溜 你睇嘉賓最上流
女:華貴大方最上流 同聚喜得知心友 今宵真有幸 花開結並頭
男:結婚最緊要講究 豪華場面少有
女:我聽見心裡好笑 佢為人絕冇知醜  (冇知醜: 不知道羞恥)
男:嚟啦大家飲杯酒 呢嗱牛脷炸雞真講究架 (: 舌頭)
女:唔, 我要燒雀脷 飲香檳都正合我喉
男:OK, BOY
BOY
:做咩呀?
男:
燒雀脷一個  CHAMPAGNE一支!
BO
Y:哦, 就嚟呀!
男:DARLING  飲杯! 你與我訂婚呢千樣有 人哋想嫁我我都擰頭 (擰頭: 搖頭)
女:你實在點會咁不知醜 賣錯相思 向人哋猛挑誘 我不應該向你賣生藕 (點會: 怎麼會; 賣生藕: 拋媚眼)
男:我送你別墅一間等第日接收 (第日: 改天)
女:吓!係唔係嘅啫?
男:仲去日本歐美蜜月旅遊
女:吓!係唔係嘅啫?
男:我包你快樂如做皇后 心心相印過春秋
女:你靠把口 不靠雙手 你有乜修啫(把口: 嘴巴; 有乜修啫: 有什麼修行(用處))
男:你不必憂我有租收 外匯都有呀  (有租收有房租可以收)
女:我一於走 你冇藥可救!(一於: 乾脆, 決定)
男:吓,係唔係嘅啫?

收」和「修」同音, 所以有時有些人會用「收」的字義.
有些人會用「有乜收啫」, 其實是指人在世上沒什麼修行, 修練的修. 意思就是只會享樂沒建樹. 延伸了你有什麼用呢的意思.


香港
高雄

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()