這首粵語歌是在70年代時流行的, 當時仍然承襲60年代的粵語唱歌表演方式.
主要是男女對唱, 而且還有對話, 有點像粵曲及小調. 不過這個時候的粵語歌已經開始大受歡迎, 電視台也正是走紅, 有電視劇及歌舞娛樂節目. 本來在歌廳唱歌的歌星, 或是粵語長片的演員也到電視台演出. 粵語歌的地位開始站起來.

這首歌大家也應該聽得出曲調是和一首台語舊曲相同——「青蚵嫂.
相信當時的曲調, 因為沒人會想到什麼版權的問題, 所以在這個亞洲的音樂流行區裡, 都會互相拿來用的.

要聽取內容, 請先將右邊正在播放的音樂播放器或影片檔暫停.




: 靜靜地叫一聲! , 我哋個打令!
: ! 咪亂叫打令, 講笑搵過第樣傾!
: ! 又話對哥心傾?
: 休要自作多情!
: 情緣曾共訂!
: 一切事唔承認!
: , 你話過愛我架嘛!
: 夠話送隻大鑽石戒指俾我囉! 又咪得個講字?
: 唉呀, 我為你都咗唔少架啦!
: , 呢啲係閣下嘅事喇!
: ? 哎呀….念舊日送妹多金, 可見為你癡情!
: , 從前情已斷! 睇你衰相氣頂!
: 下跪, 痛哭一聲, 請你念我真誠!
: 種下牡丹花, 水冇滴費事傾!
: 哈哈原來你係拜金主義嚟嘅!
: 你知得遲喇!
: 未遲! , 呢隻三十卡鑽石戒指, 呢張係50萬嘅支票, 一心要送俾你嘅, 而家慳番喇喂! !
: 哎呀, 熱烈共抱呼千聲. , 我哋個打令!
: 行開! , 從前情已斷, 睇你冤氣仲氣頂!
: 哎呀, 跪下再千聲!
: 休要自作多情!
: 求情人見諒!
: 一切事費事傾! 我得閒至嚟坐過喇吓!
: 哎呀! 咁又放走咗隻肥羊喇!

搵過: 另找     第樣: 其他(事情), 別的(事情)     : , 聊天    又話: 還說     心傾: 心怡, 傾心
休要: 休想要     夠話: 也說     又咪得: 還不是只有     洗錢: 花錢     衰相: 德性
氣頂: 生氣, 氣炸     水冇滴: 比喻指「一點錢都沒有」; 「水」是錢的意思.
費事傾: 懶得說, 懶得商量     慳番: (可以)省省     冤氣: 死纏煩擾
: 這是借用字, 原發音是aai3. 借用到這裡發音是ngai1, 意思是哀求. 如果再找到合適文字表達, 會再加以修正的.
坐過: 另外(再來)


Carol2009/10/10 04:47 回應
原來這首歌也有粵語版呀...真俏皮
 
 
 
Sheila2009/10/11 16:03回覆
我也是最近才知道有這首歌的.
聽聽下, 覺得這首歌的曲調很熟, 結果真是台語歌的青蚵嫂.

兩種風貌, 完全不同
 
 

香港
高雄

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()