要觀看內容, 請將右邊正在播放的音樂播放器或影片檔暫停



半個蘋果
「多多, 俾半個蘋果你食吖!
點知, 盲女美美手上面嘅蘋果跌咗喺馬路上面喎! 於是, 佢就去! 就喺呢個時候, bong一聲, 一架車衝出嚟, 將美美撞死咗呀! 而同佢一齊行嘅小狗多多, 為咗救佢, 亦都撞死!
過咗冇幾耐, 佢哋慢慢咁飄吓飄吓, 向住天堂嘅方向飄去. 喺路上, 一個天使攔住咗佢哋, 仲話俾佢哋知, 只有一個可以去天堂, 而另外一個就要去地獄, 佢仲提議佢哋以競跑嘅方式, 嚟爭取去天堂嘅名額.
為咗公平起見, 美美呀, 仲可以重獲光明!
「嘩, , 我見到喇! ! 多多, 原來呀, 你比我想像中仲靚呀!
美美第一次可以用雙眼見到多多喇!
「汪汪, 太好喇! 主人! 你終於可以見到我喇!
比賽開始喇! 美美見到多多冇搏命跑喎! 而係呀, 慢慢咁相依而行! 於是, 美美就好嬲喇!
「多多呀! 我已經唔係盲! 你唔使再帶住我行路, 你快啲走啦!
但係多多仍然堅持跟隨住美美, 當離終點越嚟越近嘅時候, 美美叫多多停低!
「多多呀, 好多謝你呀, 為我黑暗又孤獨嘅世界帶嚟咗光明同埋快樂! 你已經受咗好多苦! 而家仲要為咗救我而死咗! 所以, 你係應該去天堂!
美美講完, 立刻向多多發出咗前進嘅指令, 而自己就向地獄嘅方向行去.
就喺多多到達終點嗰一剎那, 佢突然擰轉頭, 追趕住美美, 一追到, 佢用雙手緊緊咁攬住美美隻腳.
「汪汪, 主人呀! 你唔好抌低我啦! 係你收留咗我, 等我結束咗地獄般嘅流浪生活, 有咗一個安全又舒適嘅屋企, 有你嘅地方, 就係我嘅天堂呀!
唔理美美點樣掙扎, 多多都唔肯放手. 就喺呢個時候, 天使突然伸出佢嘅翅膀, 攔住咗美美同埋多多, 佢仲話.
估唔到, 因為半個蘋果而引發嘅意外, 竟然俾我睇到咁感人肺腑嘅人狗情! 我希望世人要善待動物, 因為佢哋都係有情有義! 好喇, 就等我為你哋開啟去天堂嘅大門啦!

「令我最深印象就係我要扮演一個盲人啦! 咁我令我初次體驗到一個盲人當佢睇唔到嘢嘅時候, 嗰種徬徨同埋失落.

「講古仔呢其中個高潮係好重要嘅, 佢高潮嘅鋪排呢仲可透過改變佢嘅節奏, 例如有啲地方佢可以略慢, 多啲懸疑性, 有啲地方緊張啲, 然後帶我哋去到最後嘅高潮, 古仔設計得好好, 好有教育意義, 好溫馨! 我覺得佢講得真係好好!


點知: 哪知道       :        : , , 一樣的含意, 回應「亦都」       冇幾耐: 沒多久, 不久
: 也加上, 更加的含意, 回應「仲可以」       同埋: 還有       擰轉頭: 轉過頭
攬住: 抱住       抌低: 拋下       估唔到: 想不到; =猜想


後記: 這個故事非常感動人, 而這位女同學的確說得很好, 感情語氣都很好! 我也被感動了!
大家可以嘗試跟著她把故事朗誦出來啊!!!



香港
高雄

arrow
arrow
    文章標籤
    朗誦 粵語
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()