要觀看內容, 請將右邊正在播放的音樂播放器或影片檔暫停



「咩名呀?「香香俠!「炯炯俠!
「真名?嚟嘅!「係囉! 啲江湖朋友俾面啫!
「關我鬼事呀? 真名呀?

「幾歲呀?「二十二!」
「廿二? form話你失咗業十年! 你十二歲出嚟?

「想做邊行?
「嗯..有啲挑戰性咁就最好啦!
「咁有乜專長吖?
「我揼骨好好手勢!
「哦, , 你咁靚仔, 實冧到好多闊太啦!
「唔得唔得! 我老公只係揼我! 唔可以揼其他女人! 你仲有啲咩好工啱佢做呀?
「咁你有咩專長吖?
「我..眼力好好嘅! 我可以睇得好遠, 同埋..我好好打囉!
「咁介紹你做停車場看更!
「停車場看更? 有冇啲有挑戰性一啲嘅呢吓?
「咁呀, 銀行看更囉!

「咁你有咩專長呀?
「我香囉!
「有point! 一表人才, 唔洗廁所哂吖!
「喂, 我老婆唔可以洗廁所個喎! 不過佢都好好打! 一個打十個! 有冇第二份工啫?
「咁好打? 企喺廁所門口做看更囉!

「其實呢我哋過慣咗刀光劍影嘅生活, 想過返啲平淡啲嘅人生啫!
「係囉! 好似啲白領咁呀! 坐喺度唔使, 聽下電話嗰啲工呢! 不過最好有啲挑戰性咁啦!
! 咁咪即係做看更!
! 講極都唔明嘅!「你講你都唔明嘅!「你個人都幾萌塞個喎!
「我都話咗唔好轉行!
「係呢行俠仗義咪好地地囉! 學咩人扮低調吖! !
「唔搵喇!「唔搵喇!」「我哋一於做返神奇俠侶算啦!「都唔知點


: 名號, 外號     : 做事     邊行: 哪一行業     揼骨: 捶背按摩     手勢: 手藝, 技術
: 一定, 肯定     :      看更: 守衛     : 浪費     :
: 粗口的諧音      咁咪~: 那不就~     : 粗口的諧音     講極: 一再說(解釋)
萌塞: 請參考http://tw.myblog.yahoo.com/sheila-cantonese/article?mid=158
一於: 乾脆索性



香港
高雄

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()