要觀看影片內容, 請按暫停右邊正在播放的音樂播放器或影片檔
因為版權問題, 請大家到原址觀看內容:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=54515310430


拍攝者: 「亞伯, 喺公園做咩呀?
亞伯: 「喺度hea !」「喺度有個朋友, 佢又搵我去公園落捉棋嘅!」「佢又知我係神機喎!
拍攝者: 「神級呀」
亞伯: 「佢又知道我機神喎!
拍攝者: 「神級呀!
亞伯: 「神級喎, 成日神級, 再嚟過!

蘇真真: 「又到咗潮語教室嘅時間喇! 今日要教大家嘅, 就係神級」「神級, 咁神級係點解呀? 神級呢, 就係達到最高境界嘅意思囉!

「我個名叫蘇真真, 我係一個小學嘅中 文 老師, 咁我之前有機會去出本書, 咁書嘅題材呢, 我就揀咗去講番呢, 香港嘅潮流用語! 咁依個潮流用語其實好有趣, 所以呢, 我想用一個比較有趣嘅方式表達, 咁我做嗰陣時諗起呢, 我細個所玩過嘅字母學習卡喇, 咁所以我就用咗呢個形式去表達番香港潮流用語」


「依本書嘅靈感, 其實嚟自呢, 我所教嘅學生, 我啲學生成日上堂嗰陣時都會講一啲我唔明白嘅潮語, 當我了解到啲潮語背後意思之後呢, 我又覺得呢啲潮語其實都好有趣, 好值得我哋去睇嘅, 咁所以我就出咗依本書呢, 去講番呢啲潮語啦, 等大家可以認識吓, 雖然我係一個教師啦, 我都唔係太認同呢, 知識嘅傳授只係單向性, 其實好多時呢, 大人有好多嘢呢, 都可以喺年輕人身上呢, 學返嚟!


「最後再教大家一個潮語, 就係閃」「閃, 閃即係咩意思呢?」「咪即係拜拜啦, 走人喇!」「我閃喇!


亞佰: 「佢, 佢淆底喎! , 唔知呀, 放我飛機! 我咪滴晒汗囉! !
拍攝者: 「你咁勁, 佢仲要同你捉棋, 你有冇吹呀!
亞伯: 「梗係冇吹水啦! 我一鋪就打到佢!



喺度= 在這裡

hea=
閒著, 無所事事
=
捉棋= 下棋
= 選擇
講番= ()
依個= 這個
嗰陣時= 那個時候
諗起= 想起
細個= 小時候
那些
成日= 整天
一啲= 一些, 一點
=
好多時= 很多時候
好多嘢= 很多東西, 事情
學返嚟= 學回來
即係= 就是
咪即係= 不就是
走人= 閃人
淆底= 退縮(怕), 不行, 沒用
放飛機= 放鴿子
滴汗= 無奈, 尷尬(有很多卡通片及漫畫裡的人物如果是遇到很不得已的事情, 臉上額頭就會冒汗流下三條線. 表示很無奈尷尬的表情)
吹水= 誇大其詞, 聊天亂說

一鋪= 一局
= 殘廢

 

其實香港現在流行的一些潮流用語, 其實有些是來自香港附近的地方, 例如台灣, 大陸內地的國語當地的用詞, 或是日本一些動漫文化, 或是英文廣東音, 再加上香港本地的詞彙結合, 形成了很特別的潮語.
例如: 閃, 慶生(這是台灣用字), 十扑(英文support), O嘴(網路表情符號) 

蘇真真的潮語評論連結


       

arrow
arrow
    文章標籤
    潮語 潮流用語 香港
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()