close

要觀看影片內容, 請按暫停右邊正在播放的音樂播放器或影片檔


就將嗰個大份量呢就分開佢囉, 平均啲, 一嚿都係咁上下個重量囉.

, , 咁呢度仲有少少鹹蛋, 咁我哋就將啲鹹蛋可以
猜容或者係將佢切開一粒粒, 咁然之後擺落個奶黃餡裡面, 咁呢就好似包湯圓咁包, 包呀包, 鏈呀, 搓搓搓搓搓..咁啲餡爆出嚟都唔緊要嘅, 事關我哋唔係架嘛! 我哋拎去個皮包番之嘛. 咁由於時間關係呢, 就已經整咗一盆喺度啦咁呀包包湯圓咁囉! 記住一定要帶手套, 一來衛生, 二來保証唔.

好喇,
頭先嘅皮已經完成咗啦, 咁我哋將一嚿切開做四嚿, 略略分番開佢啦, , 咁就, 36, 分番做36, 即一份切9, 咁呀慢慢切喇.

由於時間嘅關係, 我哋已經將
兩樣嘢做好晒, 咁呀而家開始準備包.

依啲, 就係整粉皮嗰種糕粉即係炒熟咗嘅糯米粉, 而家預備一兜, 一陣間我哋猜完嗰個月皮之後, 我哋要擺落呢度過粉呀, 過粉河, 咁好喇, 咁呢度記住帶手套啦, 咁猜開個粉皮啦, 然之後擺個鹹蛋黃落去, 唔係鹹蛋黃啦係奶黃餡啦, 咁慢慢將嗰啲白色嗰啲粉皮襟住咗嗰個黃色嘅, , 咁搓番圓佢呢, 落個模嗰度, 咁就架啦. 咁呢, 我哋就碌粉, 如果你唔落粉, 佢就四圍會黐架, 咁落咗粉之後呢, 咁佢就四周圍都唔黐架喇, 咁就完成咗一個囉.

好啦, 由於時間嘅關係呢, 我哋包餡都接近尾聲啦, 咁可以將個餡呢將佢好似
人哋整小籠包咁, 猜好佢, 圓嘅, 咁錄落去, 碌碌粉, 四周圍碌吓佢啦,….咁可以搵個匙羹幫吓手啦, 吓粉呀, 碌吓佢呀, , 咁呢, 呢個工作就差唔多完成, 咁呢個膠手套呢就冇用架啦.
咁而家呢, 根本上佢個皮黐咗好多粉架, 咁有啲人
唔鍾意太多啲粉嘅口感呢咁就喺個手度咁吓篩吓, 將啲粉篩番走佢, 咁就冇咁多粉, 一樣可以拎去給模.

咁呀, 給模嚕喎! 咁我哋要玩骰盅咁將個冰皮月餅成個擺落去啦, 咁就
扌禁實, 喺上面壓, , 千祈唔好俾啲冰皮月餅嗰啲皮呢可以喺周圍呢度擠出嚟喎, 咁大力咁壓落去啦, 如果佢唔跌出嚟嘅呢, 咁就禁佢出嚟. 完成!

好喇, 將所有嘅餅放晒入個模度喇, 咁好喇, 最後一個步驟就係
廚房紙, 放喺啲月餅上面, 然之後冚蓋, 點解要咁做呢? 因為, 月餅係會有水氣架! , 呢盒就尋晚預先整好咗架, 咁呢, 我哋而家嚟打開嚟睇吓啲廁紙, 張廁紙係濕架, 所以呢, 記住放呢張啦, 因為如果唔係呢啲餅就會濕晒架啦. , 有人食咗一個!



一嚿: 一塊     猜容: 搓成泥狀     擺落: 放下去, 放進去     好似: 好像     :
事關: 因為, 原因     :      : , 滾燙     :      包番佢: 將它包回     之嘛: 只是, 而已
:       頭先: 剛才     略略: 稍微     : 均勻     兩樣嘢: 兩樣東西(事情)    
做好晒: 全部做好     依啲: 這些     嗰種: 那種     一兜: 一盆     一陣間: 等一下
過粉河: 要把食物的表面沾粘一些粉, 使食物表面滑滑不會黏到手的過程.
嗰啲: 那些     襟住: 蓋著, 蓋住     落個模: 放到那個模具(那裡)     : , 可以
碌粉: 滾動沾一些粉(把食物放進去滾動使表面都沾上粉)     落粉: 下粉沾粘表皮
四圍: 周圍     人哋: 人家     碌碌粉: (把餅皮)滾動滾動沾沾粉     : 撒下     唔鍾意: 不喜歡
: 篩選     給模: 印模子    扌禁實: 壓緊, 「扌禁」這是手字旁一個禁, 這個沒有現成字. 所以用這樣組合.
:       冚蓋: 蓋蓋子     尋晚: 昨晚     濕晒: 全濕掉    

後記: 終於都完成了下集. 打字及記錄都很花時間. 過程真覺得很長. 但是用說和聽一下子就說完聽完了. 用文字及解釋記下真的費功夫.
不知道你們吃過後人會不會變「卑鄙」呢? 因為「冰皮」和「卑鄙」的發音很接近. 有些人會拿來開玩笑. 呵呵!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()