要觀看影片內容, 請將右邊正在播放的音樂播放器或影片檔暫停




當主婦走出邊界  可以的話  我想變壞
慘得過早已承受千夫所怪
想表態  我想表態  新浴缸裡  找新境界
慘得過幫你湊仔洗衫抹地板

「月姐!」「媽咪嚟囉喎! 等等吓!」「拜拜!」
「喂,係呀!我周不時都幫啲隔離鄰社湊吓啲BB咁嘅!」
「嘻,我呀真係情願對住個BB仲好過對住十三隻啦!哦,啲BB同你笑吓,咪成隻四萬咁囉!」


「我...I am....「你係阿月係嘛?」「係呀!係呀!我嚟見工架!」
「你未做過陪月個喎!係嘛?」
「係未正式做過!不過如果你哋肯俾個機會我試吓...
「咁你有冇讀過嗰啲再陪訓班?即同陪月有關嘅課程呢?」
「冇呀..「冇証書呀!?」
「阿月呀!唔使咁煩喇!聽日唔使煲咩薑水喇!」
「薑水驅風呀!太太,生完仔入好多風架!」
「都洗咗成兩個禮拜啦!洪生係醫生,佢話冇問題就冇問題啦!你慳啲功夫咪仲好!」

「呀,係呀,我阿媽呢,佢唔想Pency佢返去我外母度坐月呀!」
講開你阿媽喎,你阿媽年紀又大又唔識BB,仲意見多多喎!哎,一陣間呀,佢騰上騰落呀發生啲咩事呀,你同我都唔安樂呀!」
好聲呀!小心BB個肚臍唔好整濕呀!」「得架啦!」
「哎呀,以前呢,我哋實會將條毛巾放喺佢心口度,拍吓佢心口仔架!」
奶奶呀,得架喇,月姐有經驗,佢知點做架喇!」
「你哋啲後生知咩呀!如果BB個肚臍入咗風呀,好麻煩架!」

「其實你們陪月是不是就陪一個月啊?」
「其實也不一定!就睇你哋需要囉!」
「係呀,月姐呀,你知唔知邊度可以買到啲靚嘅薑醋呀?」
「呀,不如咁呀!如果你唔介意我幫你煲埋都得架!我煲啲薑醋呀,包你呷完仲想再呷呀!」
「月姐,你知啦,我咩都唔懂呀!琴日呢,我見到BB嘔奶呢,我就驚喇!」
「湊BB呢,就千祈唔好亂諗嘢!最緊要放鬆啲!」
「嗱你見我呢就梗係同佢沖完涼先至餵奶,咁餵到一半呢就至緊要同佢
掃吓風先喎,咁飲完奶啦,就要抱佢半個鐘至好擺落床瞓!」

「早兩日個女先問我呀,佢話第日我生BB你會唔會幫我湊呀咁?我話會,不過你要早啲預約喎,呅得滯我未必得閒架!」
「係呀,我係阿月呀,想搵人陪月呀?哦,冇問題呀!」



湊仔: 照顧小孩     周不時: 三不五時     隔離鄰社: 鄰居; 隔離=隔壁
十三隻: 打麻將的意思     四萬: 嘴巴像麻將的四萬的四字一樣的張開高興而笑
見工: 面試; 找工作     慳啲: 省一省     外母: 岳母     講開: 一講到
唔識: 不懂     一陣間: 一會兒     騰上騰落: 走上走下     好聲: 小心
心口: 胸口     奶奶: 婆婆     後生: 年輕人     煲埋~: 連~也煮     琴日: 昨天
嘔奶: 吐奶     千祈: 千萬     梗係: 當然, 一定     沖完涼: 洗完澡
掃吓風: 拍一下背讓胃氣吐出     擺落: 放下, 放到     第日: 改天
呅得滯: (時間)太晚; 「呅」是有音無字, 所以在此借用「呅」字表達, 意思是指時間快要結束才完成或才做; 「得滯」是指過頭的意思.
得閒:有空

 

2009/06/26 23:47 回應
我係初初學習廣東話 仲有好多唧用法 唔知點用?
我想問吓 我們中文說 "的" ,係不係全是廣東話裡的"唧"咧?
真的?-->真唧?
我的女-->我唧女-->這樣對嗎?
請指教
 
 
 
Sheila2009/06/27 01:14回覆
書面語「的」的廣東字可以用
啲, 嘅, d, D, 既
還有廣東話的數量詞也有書面語「的」的用法
例:
我個女=我的女兒
我架車=我的車子
我間房=我的房間
我本書=我的書
我隻錶=我的手錶
 
 
 
Mika~2009/07/03 00:04 回應
學姊~ 咪 係咩阿~ ^^
係喇~ 咩= 媽也 嗎? (我打不出那個字喔)
仲有阿~ 我覺得" 養小孩" => 這一方面廣東話的字就好....  好多同普通話不一樣喔(好難學阿~~ )
 
 
Sheila2009/07/03 00:34回覆
這裡的「咪」是不就~怎樣怎樣的意思
休息下咪仲好=休息一下不更好嗎
見到BB笑, 咪成隻四萬咁=看看嬰兒笑, 不就像四萬臉一樣的高興.

咩=乜野; 把「乜野」兩字非常快的說出來, 兩個字的音就成了「咩」的音一樣了.
「咩」就是這樣產生的. 「什麼」的意思

 

 

 

香港
高雄

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()