要觀看內容, 請將右邊正在播放的音樂播放器或影片檔暫停



「聖誕快樂!「嗯!」「喂,聖誕節係乜嘢?」假期囉!」
「但係過年係因為利是,咁聖誕節呢?「係嗰啲嗰啲耶穌嗰啲嘢囉!」
「耶穌?邊個嚟架?」「哼!你唔知咩?耶穌係聖誕老人個仔吖嘛!」

喂,你今年有冇聖誕樹呀?梗係冇啦!今年冇錢吖嘛!」
「如果有錢,你會唔會買聖誕樹?」「梗係唔會啦!」「點解呀?」
「因為聖誕樹,聖誕卡同埋聖誕禮物都係嘥錢嘅!」
「我有聖誕禮送俾你!」「唔係呀嘛?誒..我意思係..係咩?」「係呀!」
「嗰個禮物係乜嘢呀?」「我表姊囉!」
「聖誕快樂!」「你你你..你表姊係唔係雞呀?」「梗係唔係啦!黐線!」
「我只不過我唔慣呀!我未試過..啲女仔..我慣叫雞呀!」
「我唔慣,我有老婆喎!」「唉,我知!你要幫我手,你要教我點樣做!」
「嗱,啲女仔同啲雞唔同!」「係!」
「你要帶佢去食飯!地方要好靚!」「好靚,係,好呀!跟住呢?」
「跟住你要講佢想聽嘅嘢。」「聽嘅嘢.想聽嘅嘢!係!」
「送禮物俾佢,同埋呢佢講乜嘢,你都要同意。」「同意,嘩,好呀,唔該哂你喎真係!好呀,呀,係喎,我應該俾幾多錢呀?」「黐線!千祈唔好俾錢!走啦!」

「誒..呢度好靚係唔係吖?好乾淨!」「好乾淨!」「同埋好鬼!」「係咩?」
「送禮物俾佢!」「我有啲嘢送俾你!聖誕快樂!」「多謝!」「唔使客氣!」
「你要講佢想聽嘅嘢!」「你好肥但係你出好少汗!」「佢講乜嘢你都要同意!」「我好醜樣,係唔係呀?」「係呀!係呀!好醜樣!」
「我啲頭髮我啲衫好肉酸,係唔係呀?」「係囉係囉,好肉酸呀!」
「喂,喂,你冇俾錢!」

咪~: 不就是~     梗係: 當然     嘥錢: 浪費錢     叫雞: 找妓女
同埋: 還有     : 便宜     出好少汗: 很少(不常)出汗     醜樣: 樣子醜     肉酸: 難看

後記: 我看到後面部份, 笑到肚痛了!! 他們對話加上口音好好笑, 哈哈………

Carol2011/01/04 18:33 回應

對話真的好笑~

不過外國人的廣東話說的真好 勵害

 

Sheila2011/01/04 23:46回覆
要學是不難的. 常接觸就會越來越好.
家長po過呢個youtube, 你睇下.

 

香港
高雄

arrow
arrow
    文章標籤
    聖誕節
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()