close

要觀看內容, 請將右邊正在播放的音樂播放器或影片檔暫停


漫漫長夜 aoh-o 好多人投訴
跌咗本簿 aoh-o 搵乜都冇(跌咗=掉了; 本簿=一本簿子)

咪怪我日日微博 只怪我最愛音樂(咪怪=別怪)
咪怪我結他得個殼 佢彈嘅係最好嘅音樂(得個殼=只有一個殼)

hea爆掛住瞓晏覺 出街之前幫隻狗笠返個口罩(hea=無所事事到爆; 瞓晏覺=睡午覺; 笠返=戴上)
日子耐咗棚牙會冇咁哨 唔見咗嘢馬上周圍亂咁摷(棚牙=整排牙; =(這裡意思是指沒再牙尖嘴利那麼挑剔; =翻找)

好多雀仔亂咁飛 (雀仔=小鳥)
從前這樂壇 有好多嘢玩
樓下有好多女歌迷 幫我哋織冷衫(冷衫=毛衣)
從前出唱片 啲人即刻翻版(翻版=盜版)
而家cheap得過雞蛋 周街mp3 (cheap得過~=比~還賤; 周街=到處)

咪怪我日日微博 只怪我最愛音樂
咪見個女仔好鬼索 佢偷咗你支可樂(咪見=別看到(以為); =身材火辣; =一支=一瓶)

人生苦短幾十年 難得個個先苦後甜
到依家仲係勇往直前 有邊個會記得我哋曾經食過榴槤吖(食過榴槤: 此處的是香或臭, 箇中味道自己領會)

好多雀仔亂咁飛
從前這樂壇 有好多嘢玩
有好多嘅歌迷 幫我哋擔擔擔
從前出唱片 啲人即刻翻版
而家cheap得過雞蛋 周街mp3

而家啲人好似好心急 一步登天你話得唔得(=; 得唔得=行不行)
出嚟千祈唔可以亂咁噏 講錯說話又怕俾人扑濕(亂噏=亂說, 胡說; 扑濕=打罵)
做新人邊可以懶到出汁 應該用吸星大法吸得就吸(邊可以=怎麼可以; 懶到出汁=很懶惰)
初出道咪掛住依依泣泣 做咗天王你就乜都得(掛住=想著,一直; 依依泣泣=竊竊私語, 做一些曖昧行為)

好多雀仔亂咁飛
從前這樂壇 好似冇咁慘
無論有幾多咁艱難 啲歌高幾班
從前出唱片 (永冇失禮) 啲人即刻翻版 (真係好曳) (好曳=很皮, 很壞)
而家cheap得過雞蛋 (睇到心翳) 周街mp3 (免費免費) (心翳=心很悶)

從前這樂壇 (乜都肯制) 有好多嘢玩 (有得幾曳) (肯制=肯答應; 有得幾曳?=能有多壞?)
樓下有好多女歌迷 (永冇失禮) 幫我哋織冷衫 (永冇亂吠)
從前出唱片 (永冇失禮) 啲人即刻翻版 (真係好曳)
而家cheap得過雞蛋 (睇到心翳) 周街mp3 

搵差人拉佢吖 拉佢老翻吖 (差人=警察; =; 老翻=盜版)
好呀 好呀
仲食唔食架? 運吉嘅! (運吉=只搞事不光顧)

後記: 溫拿透過這歌來控訴了現在樂壇的苦況, 又有盜版, 現在更大量用網路非法下載MP3, 只聽MP3, 真的今時不同往日了. 以前樂壇的確盛況空前, 大家都珍藏喜愛的黑膠唱片, 或者後來的CD唱片, 現在都是檔案.
謝謝Alina給我介紹這首歌:
http://tw.myblog.yahoo.com/alanfans-taiwan/article?mid=6363


香港
高雄

arrow
arrow
    文章標籤
    廣東歌 溫拿樂隊
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()