要觀看內容, 請將右邊正在播放的音樂播放器或影片檔暫停

 

 

人為萬物之靈,咁..係咪動物就冇靈性嘅呢?其實唔係!動物佢都有佢嘅靈性。
嗱!好似而家我講俾大家聽,關於一隻老牛嘅故事就係喇!

1980年呢,中國福建省寧德市支提山賽岐村嗰度有一隻黑色嘅老牛,呢隻公牛呢,佢已經係誒..好老喇!咁佢嘅主人呢,準備將佢賣俾嗰啲屠夫將佢宰殺嘅!

嗰個牧童就話俾嗰隻老牛知噃;「你聽日呢就會俾人賣咗就去劏喇」咁。
個老牛一聽到之後呢,佢就立即向呢個牧童下跪,仲不停咁流淚喇,好似向個牧童求救咁!

個牧童就好驚奇嘞噃!立即返屋企同佢爸爸媽媽講,又話埋俾附近啲鄉里知

嗱,當時聽到嘅人都唔相信嘅,所以呢,個個都走嚟睇下呢隻老牛喇!


當時見到咁嘅情境呢,好多有善心嘅觀眾呢,佢哋發起自願大家將啲錢集埋一齊嚟將隻牛買咗佢,唔好俾佢去個屠夫度宰殺喇!

咁佢哋買咗隻牛之後,就送到去個支提山寺嗰度放生。

從此以後呢,好多人去探呢隻老牛嘅時候,嗰隻黑牛都會向佢跪低,表示答謝佢救命之恩嘅!

最係誒..不可思議嘅就係,凡係寺中講經或者係早課晚課嘅時候呢,呢隻老牛都會行近嗰度.....聽經,好恭敬咁樣,而佢俾人哋嘅時候呢,佢都繼續唔肯走,都留番喺度。

但係去到1990年十月十三日呢,呢隻老牛好似有靈性,佢知道自己係應該誒...離開喇,就嚟死喇,佢自己自動咁走出去個寺外邊,佢瞓咗喺個地下度,咁就係往生咗喇!你話係咪好奇呢?

而喺圖片裡邊你見到除咗黑牛跪嘅圖片之外,仲有一隻白牛

呢隻白牛呢係喺2008年,斯里蘭卡一間寺院裡邊,呢隻白牛係喺個屠場嗰度,俾僧人係救佢出嚟嘅,當時嘅圖片係表示佢向僧人下跪感恩。

嗱,呢啲黑牛白牛嘅個案呢,係好清楚話俾我哋聽,動物都有佢嘅靈性,佢都會恐懼死亡,佢都唔想俾人宰殺嘅!

我哋身為萬物之靈,我哋亦會感受到痛,會覺得我哋嘅親人被傷害嘅時候,我哋好難過,將心比己,我哋應唔應該係戒殺護生呢?


:
宰割       跪低: 跪下       瞓咗喺: 躺在這裡      地下: 地上
仲有: 還有       話俾: 說給, 告訴       將心比己: 將心比心

 

 

 

香港
高雄

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()