要觀看內容, 請將右邊正在播放的音樂播放器或影片檔暫停



不知所謂會考生大鬧巴士
, 因乜影住哂咁呀?
原來呢個死𡃁o靚」仔唔肯讓位呀! 「冇位呀!
乜讓個位真係咁難? 「冇位呀!
, 聲大夾惡添喎!阿伯:「嗰度唔係位係乜嘢?
個阿伯出到手, 最後咪又死死氣氣讓位!「睇住啦, 肥佬!
仲要中間插句肥佬添!
最後連一邊拍攝嘅呢位小姐都頂唔順鬧佢!
「咩叫冇位呀? 個位你俾咗錢買?
「你有買咗8蚊冇?
「你買咗8蚊你咪坐一個位囉!
帶住headphone都聽到嘢咁犀利?
「我係小童, 雖然我係中五!
「咁又點呀?「兩個位囉! 咁簡單, 8!
「你俾多咗咋! 巴士司機唔會俾你坐兩個位個喎!
收聲! 死八婆, 死八婆!
理虧在先仲要鬧人? 講夠五百次吖笨!「死八
「你頭先唔俾人哋坐啦已經!
「你除咗呢句仲識得鬧咩吖? 你邊間學校? 咩名呀? 我去你學校投訴你呀!
「我唔會講! 我考完會考喇, 係咁多, 再見!阿伯:「唔好鬧人啦...
「考完會考又點呀?
「我會過澳洲呀遲啲都係! 我係唔會理!
「我未見過有人中五仲係好似你咁囉!「係呀! 我係呀! Yeah!
補充多一句啦! 中五生仲咁幼稚!
條片呢就喺尋日上傳, 而家已經有33萬人睇過嘞!
仲有人喺Face book度開group, 叫佢唔好影衰90.
仲喺唔夠6個鐘之內就俾人.
有一百蚊做咩唔去搭的士呀? 咁咪冇人同你掙位囉!


因乜: 因為什麼     影住哂: 一直拍著     𡃁o靚」仔: 小伙子, 小朋友     聲大夾惡: 氣粗帶兇    
死死氣氣: 不甘心的     頂唔順: 受不了     鬧佢: 罵他     收聲: 閉嘴
頭先: 開頭, 剛才     識得: 懂得     影衰~: (連累)~給丟臉
起底: 公開個人私隱, 人肉搜尋

後記: 不論是什麼年代都會有這種人類的存在. 只歎現在的家庭教育更薄弱, 把責任交給學校, 而學校只顧成績, 品德公民教育也不重視. 身為父母師長的人, 你們看到到底有沒有警惕之心??  不過, 聽說這位小朋友已公開道歉, 希望他真的覺悟就好.


2010/06/17 20:45 回應
我有看到這則新聞
真的搖頭啊!!!

 

Sheila2010/06/17 21:12回覆
年青人有時就是這樣. 這種事情還可以補救, 以後應懂得尊重.
不過網路上還會有一陣子, 不會馬上淡化掉的. 這個教訓的代價還真大.
 
 
정일2010/07/29 18:41 回應
哈哈 我都係廣東係的人啊 但我唔係廣府的 爺爺係潮州人 可能這樣所以我都對粵語有感情吧^^
加上我之前學習日語韓語時候 發現很多漢字發音 以及入聲都同埋粵語很接近
所以我也常常上網找尋學習粵語的外國人士 發現過會說粵語的日本人
但是至今還未找到會粵語的韓國人 你知道嗎 和日本人不說日語不說英語也不說mandarin 是用cantonese講話 真的很有趣^^
對了 我想問你 那個死靓仔說他是小童 咩野意思啊?
還有呢 死八婆的死的發音 不是se嗎?  我聽過張學友的愛是永恆
有一句 跨過生與死的死不是發se嗎? 但是這個死靓仔好像發 Si的發音
 
 
 
 
Sheila2010/08/01 16:07回覆
香港人學日文應該也是學得很快, 幾乎發音都很接近.
死o靚仔, 靚字要有口字旁, 但字庫裡面有, 但打出來網頁顯示不出來. 所以唯有用「o」代替口字旁.
這算是台語的死囝仔.
小童就是兒童. 12歲以下的是小童.
死的發音是sei2, 你可以聽一聽粵語字典及文字發聲工具.
那影片裡的發音都是sei2, 沒錯, 可能是你聽錯. 因為他們講得好快.
 
 
 

香港
高雄

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()