這首歌是早幾年香港的樂隊MP4的作品, 成員是音樂人, 唱片DJ. 不過他們已拆伙了. 香港很少有這類型用香港道地口語唱出香港人事物的創作歌曲. 而有的都是只有幾年的流行時間. 不過就只幾年的時間也不錯, 有些歌的確很寫實, 值得用心思考.

要聽取內容, 請先將右邊正在播放的音樂播放器或影片檔暫停


曲:Jamaster A | 詞:Mc Lorry/MCG | 編:Jamaster A  

(
, 你好靚仔! 幫我簽個名得唔得呀?)
呢個樂壇人人見到我都要
借歪, 最受歡迎男歌手係我個名叫阿茄
我唱嘢你要聽 (Hey)
詐型喊驚! 
失哂聲, 支螢光棒都唔好亂
(...)  你話難聽, ! 我用緊假聲 
鵝公喉你都話正, 咁我又使乜驚! 黐脷筋, 走哂音, Fans一樣咁開心
跳舞勁過Michael Jackson師公上埋我身, 反町木村加Tom Cruise都冇我咁
大隻
去嚫老人院啲阿婆梗追住我嚟錫
冧女有一手, 俾我揀中實冇得走, 韓國日本台灣深圳都大把女朋友
四十寸(胸肌) 大過你屋企部電視機, 六嚿腹肌唔係你嗰六部爛鬼Call
開嚫演唱會
閒閒地至少十零廿場, 次次都喺海洋公園嗰個海洋劇場

Chorus
金曲金獎季季我實攞獎 個個嗌舉高手話我知邊位至大
Pizza
叉燒炸菜瘦肉香蕉 肚仔痛呱呱叫入廁所整多兩件

上次東華, 我施展我隻黃金右腳, 掛住條Wire連條Underwear都冇

第朝打開報紙點解張相打咗格仔? 大字標題話我露點, ! 仲有隻雀仔
! 雀仔雀仔, 俾你搞到一身蟻, 受歡迎程度係我出道以嚟嘅新低
運程濕滯, 諗到頭爆都無計, 唯有去叫風水師傅嚟我屋企睇睇
大師話(JC):
仲爭少少最好割埋塊皮! (!)
嚇到我
冷汗, 原來係割雙眼皮! (JC)整高埋個鼻, 包你撈到風山水起
點知大夫失手搞到好似士多啤梨, 唔想咁樣可以點樣大夫你條
粉腸
今晚我仲要上台攞嗰個金曲金獎, 把心一橫換件紅衫
加多隻角
Look, 唱番我細細個嗰隻飲歌長腿叔叔



啲嗒: 擬聲詞, 象聲詞     靚仔: , 帥哥     借歪: 站一邊去, 讓路
詐型: 裝傻, 裝哭鬧     :      鵝公喉: 聲音像鵝叫聲
使乜驚: 那用害怕, 用不著害怕     黐脷筋: 大舌頭(tongue-tie)     大隻: 強壯
去嚫~: 一去就~     冧女: 哄女生     揀中: 挑中     閒閒地: 隨隨便便的
: 穿     第朝: 第二天早晨     雀仔: GG     一身蟻: 一身麻煩
運程: 運氣     濕滯: 糟透了     仲爭~: 還差~     標冷汗: 冒冷汗
粉腸: 傢伙()     Look: 換造型     飲歌: 最拿手的歌曲

後記: 其實在香港很早年就有人以唸歌形式出唱片了. 就是這位大哥: 夏金城



香港
高雄

arrow
arrow
    文章標籤
    香港 廣東歌 口語歌
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()