要觀看內容, 請將右邊正在播放的音樂播放器或影片檔暫停


讀幼稚園嗰陣, 媽咪唔准我食山楂餅!
佢話係用垃圾做個喎!
所以有一日, 婆婆
我放學嗰陣,
經過對面
士多嘅時候, 我就靜靜雞偷咗一筒.
不過最後就俾老豆發現咗!
嗰日係佢第一次好大力咁樣打我嘅
手板!
第二日,
小息嘅時候打開個食物盒,
我好清楚咁見到, 佢起裡面放咗筒山楂餅.




, 掉手巾, 猜皇帝, 估領袖,
扑傻瓜, 麻鷹捉雞仔, 今日唔清清楚楚
拍低,
我真係驚我

第日啲仔呀, 孫呀, , 會唔識玩!
紅綠燈過馬路要小心, 紅綠燈過馬路要小心,
狐狸先生幾多點? 12!
大風吹, 大風吹, 大個咗嘅走!



嗰陣: 那時候     : 照顧, 這裡可翻成「接」    士多: 英文store的拼音
靜靜雞: 偷偷地     手板: 手掌, 手掌心     小息: recess, 課與課之間的短休時間.
: 這裡是「拈」人的拈意思     拍低: 拍下來     第日: 以後, 改天    : 對孫兒的子女的稱呼, 發音: sak1

後記: 小時候有很多事情, 現在長大了就不會再做. 就像是以前吃過的小孩時期的食物, 不是已找不到就是沒有了. 還有小時候和朋友一起玩的遊戲, 都幾乎忘記了怎麼玩. 大家都長大了, 現在吃的玩的都和以前不一樣了.



香港
高雄

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()