要觀看內容, 請將右邊正在播放的音樂播放器或影片檔暫停




其實做香港人, 真係到抽筋!
不如, 我哋睇吓香港人嘅一生!
珊珊話: 我哋一出世開始, 已經掙落4百萬!
阿爸阿媽為咗搏我入名校, 專登買咗間豪宅, 呢份養育之恩, 實在太矜貴喇!
入到大學, 借得loan, 預咗要還, 點知啲利息, 仲貴過啲豪宅! !
出到嚟, 諗住終於甩難! 點知關loan都仲未還!
世伯伯母又話買層樓, 先俾你過關! 唯有死死氣, 儲錢買層豪宅囉!
從此, 又要捱到金晴火眼!
仲未算, 稅我交足哂, 政府又話: 要交強積金, 跟住再嚟醫療強迫金,
真係唔慌唔甘!
去到咁上下, 諗住生番個玩吓!
點知奶粉學費尿片, 乜鬼都加!
老婆仲話, 不如搬去名校區, 買番間大啲嘅豪宅!
呢筆長命債, 咪又係等個仔嚟還!
得閒想消吓悶氣, 扭開電視, 又係啲爭產戲呀!
睇新聞, 見到政府施政都幾兒戲!
十幾萬請幾個新丁返嚟, 我交埋啲稅, 就明益佢自己,
有啲政黨, 保皇仲保到落腳指尾!
連揀特首都唔預你, 淨係睇吓領導人, 交足戲, 吓邊個嘅衫尾,
想話睇多幾場精彩嘅debate, 佢就話: 等多十年都未必ok!
做人都係想有得揀啫! 點解要咁屈機?
做香港人, 真係做到心機!
! 稅單又嚟? ! 谷鬼氣!
睇嚟臨老我哋都係要靠自己喇!
! 阿仔, 唔該你爭爭氣啦!


咁就一世: 這樣就過一生     : 無聊     掙落: 欠下     搏我: 拚命讓我    
專登: 故意     loan: grant loan助學貸款; grant的音接近「關」的音.
預咗: 預定, 有心理準備     甩難: 脫難     死死氣: 心不甘的, 無奈的
金晴火眼: 這詞是指人的虛火上升以致眼睛露紅絲, 表示工作辛勞下的疲勞樣子.
仲未算: 還不算     唔慌唔甘: 不怕不甘苦. 這是反語, 直接的意思就是非常苦
咁上下: 差不多時候(程度)     咪又係: 還不是要~     益佢自己: 給自己好處    
唔預你: 沒你的份      抆衫尾: 依從附和別人的目的意志. =; 衫尾=衣角    
屈機: 委屈     冇心機: 沒有鬥志, 失去某種信心心思
谷鬼氣: 谷氣是指生悶氣; 「鬼」是加重語氣用的.     臨老: 到老的時候



香港
高雄

arrow
arrow
    文章標籤
    香港人 香港
    全站熱搜

    Sheila 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()